AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg unngår å bruke dagkrem på dagen for jeg blir så lett svett, men jeg beskymrer meg jo for at jeg skal få mer rynker pga dette. Jeg bruker kun krem og øyektem i ansiktet før jeg legger meg. Har dere en dagkrem å anbefale som ikke gir svett hud? Jeg er 42 år, kvinne. Jeg synes ansiktskremene legger seg som et lag utenpå huden. De trekker ikke så godt inn i huden. Anonymous poster hash: ac0dd...c9d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Hva slags hudtype har du, og hva ønsker du at kremen skal gjøre? Anonymous poster hash: 01b0c...fbc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Hva slags hudtype har du, og hva ønsker du at kremen skal gjøre? Anonymous poster hash: 01b0c...fbc Jeg har blandingshud. Jeg vil at den skal gi fuktighet slik at jeg ikke får rynker så lett. Anonymous poster hash: ac0dd...c9d
Djungelvrål Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Svett hud?? Mener du fet hud i t-sonen. Jeg har det og har aldri funnet noe som funker utenom å bruke en dagkrem i gelform som er lett og å pudre i løpet av dagen.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 Jeg føler ofte at jeg svetter mer (i ansiktet) av å bruke krem i ansiktet, og spesielt i "barten" (på overleppa). Jeg bruker denne sprayen: http://www.ebay.com/itm/MD-Formulations-Moisture-Defense-Antioxidant-Spray-8-3oz-/310957436846?hash=item486681efae(Trygg selger). Jeg bruker å spraye et par pump i hånden og så smøre i ansiktet for jeg vil ikke ha sprayen i håret (sliter med at jeg får fort fett hår) Anonymous poster hash: 72d59...f6e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Det var mitt problem også -helt til prøvde koreansk hudpleie. Både rens og alle andre steg. Anonymous poster hash: ae42b...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå