Gå til innhold

Når noen tar bilde/snap av deg på bussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen du ikke kjenner, men som du har møtt før via felles bekjente tidligere (som du av diverse årsaker ikke har kontakt med lengre), tar bilde/snap av deg på bussen og det blir jævlig kleint å si ifra om at det der ikke er okei..... Hva bør man egentlig gjøre?

Nei, var ikke bare jeg som trodde at jeg ble tatt bilde av...

Anonymous poster hash: 55d00...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si: da blir det 100 kr da.. og om de reagerer på det får du si du er seriøs og ikke liker å bli tatt bilde av ;)

• Liker 2
Skrevet

Si: da blir det 100 kr da.. og om de reagerer på det får du si du er seriøs og ikke liker å bli tatt bilde av ;)

God ide!

Men hva om det kjennes sykt kleint å si noe sånt, pluss at man blir så irritert/sint at man ikke får til å si noe?

Spør vel egentlig mest her for å få ut frustrasjon haha.. Så jævlig barnslig å ta bilde av folk sånn

Skrevet

God ide!

Men hva om det kjennes sykt kleint å si noe sånt, pluss at man blir så irritert/sint at man ikke får til å si noe?

Spør vel egentlig mest her for å få ut frustrasjon haha.. Så jævlig barnslig å ta bilde av folk sånn

Du kan jo prøve å si det med en lett tone også le litt mens du sier det.. Også kan du si med litt mer alvorlig stemme. Jeg liker ikke å bli tatt bilde av jeg skjønner du.. :) Det er noe de burde respektere. De burde synes det er minst like kleint å få høre sånt :)

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å si det med en lett tone også le litt mens du sier det.. Også kan du si med litt mer alvorlig stemme. Jeg liker ikke å bli tatt bilde av jeg skjønner du.. :) Det er noe de burde respektere. De burde synes det er minst like kleint å få høre sånt :)

Ja, enig!

Blir bare så sykt dårlig på å si ifra når folk kan være så sinnsykt frekke noen ganger.. Hva var det vedkommende skulle med bilde av meg da ? Vise til den felles bekjente som jeg ikke har kontakt med lengre? Fordi denne felles bekjente er psykisk syk og de har behov for å snakke om meg? Jaja...

Skrevet

Disse folka er forresten i midten av tjueårene.. Skulle tro det var folk på 14 som gjorde sånn

• Liker 1
Skrevet

Lag styggeste trynet og stirr intenst inn i kamera når han tar bilde  :laugh:

Jeg ville nok sagt fra ja men hvis du ikke tør det kan du jo alltids se stygt på han eller noe :)

Skrevet

Lag styggeste trynet og stirr intenst inn i kamera når han tar bilde  :laugh:

Jeg ville nok sagt fra ja men hvis du ikke tør det kan du jo alltids se stygt på han eller noe :)

Bilde ble tatt fra siden....

ellers god ide ;)

Skrevet

Bli dritsur og klikk vinkel inne på bussen og skrik ut hvor idiot dem er :P (var selvfølgelig) bare tull.. Jeg skjønner problemet. Vet ikke hvordan man skal ta det opp. 

Tenkt litt på det og lurer på om jeg kanskje hadde kommet til å sendt den som tok bildet en melding på facebook og fortalt at det ikke er greit å ta bilde av meg. Og sånne ting hører barneskolen til. Barnslig rett og slett..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt tydelig ifra, gjerne sånn at flere kunne høre det.

Si at "unnskyld, men tok du nettopp et bilde av meg? Det er ulovlig og jeg vil du skal slette det". Og forklarer enkelt at sånn gjør man bare ikke.

Så gjør han kanskje ikke det, men det blir iallefall litt mer pinlig for ham.

Anonymous poster hash: cf1bb...bef

Skrevet

Ta en Snap tilbake, og så tegner du på bildet så personen ser helt jævli ut, og så legger du det ut på My Story.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvor gammel du er. Men jeg hadde sagt hadde sagt leende ''neeei hallo ikke ta bilde'' Pleie rå funke hehe

Anonymous poster hash: fc629...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...