AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Del Skrevet 9. september 2015 Har vært sammen med kjæresten mindre enn et halvt år. Før han møtte meg har han deltatt aktivt i et TV-program. Dette fikk jeg vite ganske sent, ettersom han hadde taushetsplikt om innspillingen. Det nærmer seg premiere og nå er jeg litt nervøs for at han skal få mye oppmerksomhet/henvendelser fra jenter som har sett ham på skjermen. Noen som har erfaringer med dette? Hva kan jeg forvente meg og hvordan takler jeg det på best mulig måte? Det dreier seg om betydelig sendetid. Anonymous poster hash: c166e...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 9. september 2015 #2 Del Skrevet 9. september 2015 Slapp av Om han skulle få oppmerksomhet, så er han like fort glemt som han ble oppdaget. For de fleste som er med i slike program er det bare en periode akkurat mens programmet går 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Del Skrevet 9. september 2015 Er det Farmen? Anonymous poster hash: f6da0...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Del Skrevet 9. september 2015 Er det han svømmeren som skal være med i Farmen? For han har jeg lyst på.... Anonymous poster hash: 811ad...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Del Skrevet 9. september 2015 Kan ikke si noe om hvilket program det er, naturligvis. Men kan bekrefte at kjæresten er en kjekk, veltrent og sympatisk type som generelt får mye oppmerksomhet fra jenter. Det stresser meg! Anonymous poster hash: c166e...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Del Skrevet 9. september 2015 Ikke for å legge stein til byrden din men jeg tror nok du bør stålsette deg litt. Jeg hadde en eks som hadde en venninne som var med på Farmen for mange år siden. Jeg hadde aldri hørt om henne før hun kom på tv-skjermen, og jeg mistenker at de egentlig ikke hadde hatt så mye kontakt før hun ble med der. Men det skjer et eller annet merkelig i hode på veldig mange når det gjelder dette med kjendiser og folk som er mye i media. Plutselig ble eksen min fryktelig opptatt av at han kjente henne, snakket mye om henne og serien osv. Det gjorde meg fryktelig nervøs og fy fader så betent hele den relasjonen der ble for forholdet vårt, og jeg er ikke spesielt sjalu av meg en gang. Jeg tror fremdeles ikke at han var genuint interessert i henne, men som sagt så skjer det noe merkelig i hode på folk når det gjelder kjendiser. Så jeg tror definitivt at du bør ta høyde for en hel del flere venneforespørsler på FB og interesse fra damer på byen. Men pust og tenk som så at det tross alt er deg han er sammen med, ikke fordi han må men fordi han vil Anonymous poster hash: 811ad...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Del Skrevet 9. september 2015 Ikke for å legge stein til byrden din men jeg tror nok du bør stålsette deg litt. Jeg hadde en eks som hadde en venninne som var med på Farmen for mange år siden. Jeg hadde aldri hørt om henne før hun kom på tv-skjermen, og jeg mistenker at de egentlig ikke hadde hatt så mye kontakt før hun ble med der. Men det skjer et eller annet merkelig i hode på veldig mange når det gjelder dette med kjendiser og folk som er mye i media. Plutselig ble eksen min fryktelig opptatt av at han kjente henne, snakket mye om henne og serien osv. Det gjorde meg fryktelig nervøs og fy fader så betent hele den relasjonen der ble for forholdet vårt, og jeg er ikke spesielt sjalu av meg en gang. Jeg tror fremdeles ikke at han var genuint interessert i henne, men som sagt så skjer det noe merkelig i hode på folk når det gjelder kjendiser. Så jeg tror definitivt at du bør ta høyde for en hel del flere venneforespørsler på FB og interesse fra damer på byen. Men pust og tenk som så at det tross alt er deg han er sammen med, ikke fordi han må men fordi han vil Anonymous poster hash: 811ad...427 Ja, det var akkurat dette jeg tenkte meg kom til å skje, men takk for svar uansett Jeg tror det er mye bedre at jeg er forberedt fra begynnelsen av. Irriterer meg litt at jeg kom inn i bildet så sent at jeg gikk glipp av samtalene med ekspertpsykologen de tilbyr for å forberede oss på sånne ting. Jeg håper bare han er fullt bevisst og "preppet" på det. Foreløpig er han veldig naiv rundt hele situasjonen, og tror ikke det kommer til å skje ham. Han tror ikke engang han kommer til å bli gjenkjent. Jeg er ikke i utgangspunktet så sjalu, er klar over at jeg betyr mye for ham i og med at jeg har møtt familie og venner og at forholdet vårt sånn sett er veldig offentliggjort. Det er bare at alt annet som er tilgjengelig der ute, plutselig blir så veldig synlig når de kommer rett til innboksen på Facebook eller rett bort til ham på byen. Resten av svarene i denne tråden hjelper ikke så mye heller... Anonymous poster hash: c166e...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. september 2015 #8 Del Skrevet 9. september 2015 Kanskje det blir litt oppmerksomhet akkurat når det pågår? Men så fort serien er over, så blir de nok glemt. Dere må jo bare snakke sammen slik at dere vet hvor dere har hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #9 Del Skrevet 9. september 2015 Hva sier han selv da? Typisk at det blir mye oppmerksomhet mens det pågår, men slikt dabber ofte av når nye serier/programmer overtar. Spesielt om det er snakk om mange deltakere e.l. Anonymous poster hash: 00089...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 9. september 2015 #10 Del Skrevet 9. september 2015 Kjæresten min har vært på tv, og snart kommer det enda en sesong av programmet. I tillegg er han og resten av laget på tv to ganger i uken når det er kamper. For å si det sånn, så er det MANGE jenter som blir super interesserte så fort de vet at noen har vært på tv. Å være på byen med kjæresten min har blitt et mareritt, jenter flokker seg rundt ham og skal klemme, spandere drinker osv. Men jeg stoler på han, og det må nesten du bare gjøre også Det er deg han vil ha, og selv om andre er interesserte i å ligge med han, så betyr ikke det at han er det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #11 Del Skrevet 21. september 2015 http://www.tv2.no/2015/09/21/underholdning/oystein-hetland/charlotte-jacobsen/farmen2015/7405215 ?? :O Anonymous poster hash: 047b0...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2015 #12 Del Skrevet 21. september 2015 Får bare håpe han ryker ut fort, hvis det er konkurranseprogram. Hvilket program kan det sammenlignes med? En bekjent av meg var med i Anno. Var en del ekstra oppmerksomhet mens det gikk på tv, og litt i ettertid. Men så kommer nye tvprogrammer og nye interessante fjes. Da er man ikke så spennende lenger. Anonymous poster hash: c00da...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trompeten Skrevet 22. september 2015 #13 Del Skrevet 22. september 2015 Kan ikke si noe om hvilket program det er, naturligvis. Men kan bekrefte at kjæresten er en kjekk, veltrent og sympatisk type som generelt får mye oppmerksomhet fra jenter. Det stresser meg! Anonymous poster hash: c166e...c82 Det er i hvertfall sikkert mange som kommer til å misunne deg, og da er jo du den heldige som har kapra han først Likevel har du en liten jobb å gjøre om å holde han rolig, slik at C-statusen hans ikke går i hode på han. Det kommer nok sikkert til å gå bra. Mange damer som er sammen med kjendiser, der forholdet er stabilt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #14 Del Skrevet 22. september 2015 Er det han svømmeren som skal være med i Farmen? For han har jeg lyst på.... Anonymous poster hash: 811ad...427 Me too 😀Anonymous poster hash: 93dde...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #15 Del Skrevet 22. september 2015 Får håpe han ikke var førstemann ut til å ha sex da.... Anonymous poster hash: 7f7a4...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2015 #16 Del Skrevet 22. september 2015 Har vært sammen med kjæresten mindre enn et halvt år. Før han møtte meg har han deltatt aktivt i et TV-program. Dette fikk jeg vite ganske sent, ettersom han hadde taushetsplikt om innspillingen. Det nærmer seg premiere og nå er jeg litt nervøs for at han skal få mye oppmerksomhet/henvendelser fra jenter som har sett ham på skjermen. Noen som har erfaringer med dette? Hva kan jeg forvente meg og hvordan takler jeg det på best mulig måte? Det dreier seg om betydelig sendetid. Anonymous poster hash: c166e...c82 Han ryker vel fort ut ettersom innspillingen var hemmelig når du møtte han:)Anonymous poster hash: 70ea4...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå