Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lager en del hjemmelagde proteinpannekaker, men på travle dager skulle jeg hatt noe som er enda kjappere. Tenker en miks.

Holder på med vektnedgang, så noe som passer for det.

Det er jo overflod der ute. Noen som kan anbefale en miks som er fantastisk god?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg lager en del hjemmelagde proteinpannekaker, men på travle dager skulle jeg hatt noe som er enda kjappere. Tenker en miks.

Holder på med vektnedgang, så noe som passer for det.

Det er jo overflod der ute. Noen som kan anbefale en miks som er fantastisk god?

Har du en god og velprøvd oppskrift på proteinpannekaker? Jeg vet det er mange oppskrifter på nettet, men skulle gjerne hatt en som er ferdig utprøvd (og anbefalt).

Skrevet

~6 egg
~En halv banan
~1 dl havregryn
~1 ts bakepulver
~1 dl melk

Jeg lager alltid på gefühlen, så det blir bare en ca. oppskrift til deg. Alt blir most sammen til en smørje, og så må den få svelle noen minutter før du steker dem (trenger ikke smør).

Liker å ha mager kesam samt ørlite blåbærsyltetøy på. Nam!

Skrevet

Har du en god og velprøvd oppskrift på proteinpannekaker? Jeg vet det er mange oppskrifter på nettet, men skulle gjerne hatt en som er ferdig utprøvd (og anbefalt).

Ja. Jeg bruker denne.

2 egg

20 gr havremel

1 scoop vaniljeproteinpulver

2-3 ss cottage cheese

1 ts lys fiber sirup.

Har bær og sukrin gold oppå.

Blir røra litt bløt( forskjellig str på eggene) plusser jeg i litt havremel til 👍🏻😊

Har prøvd maaange. Dette er min favoritt.

Skrevet

Ikke proteinpannekake men vaffel. Dette er til to porsjoner og jeg lager gjerne dobbel porsjon (eller deler i to) og resten stå i kjøleskapet til dagen etterpå. Holder seg helt fint - må bare tilsette vann dagen nr to fordi havremelet sveller. 

Visp sammen:

1 egg

40 g mager kesam

Rør inn:

40 g havremel

et dryss med kruskakli

kardemomme etter smak (jeg bruker 2-3 ts)

0,5 ts bakepulver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...