Blosa Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei. Jeg lager en del hjemmelagde proteinpannekaker, men på travle dager skulle jeg hatt noe som er enda kjappere. Tenker en miks. Holder på med vektnedgang, så noe som passer for det. Det er jo overflod der ute. Noen som kan anbefale en miks som er fantastisk god?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Proteinpulver/Proteinpannekaker/Protein-Pancakes-910g-Proteinfabrikken12543-p0000004297#.VfCQQPntmko Anonymous poster hash: 6c3c6...ac4 1
SiMa Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Hei. Jeg lager en del hjemmelagde proteinpannekaker, men på travle dager skulle jeg hatt noe som er enda kjappere. Tenker en miks. Holder på med vektnedgang, så noe som passer for det. Det er jo overflod der ute. Noen som kan anbefale en miks som er fantastisk god? Har du en god og velprøvd oppskrift på proteinpannekaker? Jeg vet det er mange oppskrifter på nettet, men skulle gjerne hatt en som er ferdig utprøvd (og anbefalt).
Rights Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 ~6 egg ~En halv banan ~1 dl havregryn ~1 ts bakepulver ~1 dl melk Jeg lager alltid på gefühlen, så det blir bare en ca. oppskrift til deg. Alt blir most sammen til en smørje, og så må den få svelle noen minutter før du steker dem (trenger ikke smør). Liker å ha mager kesam samt ørlite blåbærsyltetøy på. Nam!
Blosa Skrevet 10. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2015 Har du en god og velprøvd oppskrift på proteinpannekaker? Jeg vet det er mange oppskrifter på nettet, men skulle gjerne hatt en som er ferdig utprøvd (og anbefalt). Ja. Jeg bruker denne. 2 egg 20 gr havremel 1 scoop vaniljeproteinpulver 2-3 ss cottage cheese 1 ts lys fiber sirup. Har bær og sukrin gold oppå. Blir røra litt bløt( forskjellig str på eggene) plusser jeg i litt havremel til 👍🏻😊 Har prøvd maaange. Dette er min favoritt.
Blosa Skrevet 10. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2015 http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Proteinpulver/Proteinpannekaker/Protein-Pancakes-910g-Proteinfabrikken12543-p0000004297#.VfCQQPntmkoAnonymous poster hash: 6c3c6...ac4 Dette er den beste? Kan gjerne prøve den 👍🏻😊
Nana Skrevet 12. september 2015 #7 Skrevet 12. september 2015 Ikke proteinpannekake men vaffel. Dette er til to porsjoner og jeg lager gjerne dobbel porsjon (eller deler i to) og resten stå i kjøleskapet til dagen etterpå. Holder seg helt fint - må bare tilsette vann dagen nr to fordi havremelet sveller. Visp sammen: 1 egg 40 g mager kesam Rør inn: 40 g havremel et dryss med kruskakli kardemomme etter smak (jeg bruker 2-3 ts) 0,5 ts bakepulver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå