Gå til innhold

Jeg er blitt sosialist

Anbefalte innlegg

Gjest Den utstøtte
Skrevet

fordi jeg nå skjønner at Carl Ivar er bare en falsk tulling som bare er ute etter å male sitt eget navn iutover i Se & Hør. Jeg har også forstått at ikke alt som har med Bush å gjøre er riktig, bare fordi det kommer ut av kjeften hans.

Jeg digger også TomKrus og Trøffelhelten. Jeg innrømmer nå at jeg skjønner at de ikke er kverrulanter, men faktisk opplyste meg en hel del. Først nå har jeg, idioten, begynt å forstå noe.

Jeg har forøvrig slått opp med kjæresten min, eller rettere sagt eks-kjæresten min, Valhalla. Hans meninger tar jeg nå sterk avstand fra.

Takk for meg, skal melde meg inn i SV nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det deg igjen Trøffel`? husker du tvang meg til å registrere meg med samme taktikk

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Jeg skjønner at det er sårt for deg at vi slår opp, men Trøffel har bare opplyst meg.

Skrevet

Sosialister, nasjonalister, kommunister, liberalister, libertarianere.... :roll:

Ikke drar det damer heller må dere tro.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva f er galt med SV og sosialister?

Hvem har sagt at noe er galt med dem?

Skrevet

Tror ikke Valhalla ville likt å bli kalt det....

Skrevet

Jeg har aldri likt tøfler. Ikke liker jeg tullinger som tar mitt nick heller.

Den utstøtte

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Den utstøtte

Sånt no er utrolig irriterende

Skrevet
Er det deg igjen Trøffel`? husker du tvang meg til å registrere meg med samme taktikk

Nomaden skrev:  

Den utstøtte  

Sånt no er utrolig irriterende

Lukter det svidd her?? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

JEg har alibi, faktisk!

Registrerer at denne tråden ble startet under Barnas Supershow på lørdag, og da var jeg sammen med en haug med andre hvite, brune og svarte eklinger på Badeland i Langesund.

Sannsynligvis i boblebadet, og helt uten laptop.

Dog; tanken er god, selv om utførelsen ikke helt holder vanlig, motbydelig trøffelheltnivå...

:ler:

Hvordan vet vi hvem "den utstøtte" er etter dette, bortsett fra at vi eventuelt kjenner ham igjen på de vanlige, litt gebrokne stavefeilene?

Skrevet

Er Nomaden og Den Utstøtte samme person? Og samme person som Trøffelhelten som er eksen til Valhalla?? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Er Nomaden og Den Utstøtte samme person? Og samme person som Trøffelhelten som er eksen til Valhalla?? :klø:

...eller er Trøffelhelten og Valhalla samme person, faktisk? Har du noen gang sett oss pålogget samtidig? Hæ? Kanskje vi bare faker, begge to?

Skrevet
Hvordan vet vi hvem "den utstøtte" er etter dette' date=' bortsett fra at vi eventuelt kjenner ham igjen på de vanlige, litt gebrokne stavefeilene?[/quote']

:ler: Nemlig! Det er nok best å registrere seg, gitt! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...