Gå til innhold

Hvorfor er det bare meg som ikke finner kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle venninnene mine finner type lett. Kan ikke si det samme om meg. Lurer virkelig på hva som er galt med meg. Når jeg dater noen er de bare gira i begynnelsen og så slutter de helt. Sitter igjen som et spørsmålstegn. Har som regel sex med dem etter noen dater. Ja, det er sikkert lurt å vente til man blir sammen, men jeg har også behov.

Dere kan jo selvfølgelig ikke vite hva som er galt med meg uten å ha truffet meg, men ønsker kanskje mest å høre om det finnes flere som meg, og vet dere hva dere gjør galt?

Anonymous poster hash: 2c29c...e4e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som deg, hadde jeg visst hva jeg gjør galt hadde jeg sluttet med det... Hater å være singel!!

Anonymous poster hash: 40b7c...58f

• Liker 7
Skrevet

Dusjer du? Hver dag? Vasker du klærne? Hver dag? Hvis 4ggrja så aner jeg ikke hvorfor ikke. :klo:

Anonymous poster hash: 62132...07d
  • Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene. Jeg finner heller ikke noen som vil være sammen med meg. Når jeg en sjelden gang finner en jeg liker som gidder å treffe meg mer enn én gang, blir det sex i løpet av ikke så lang tid, faktisk litt fordi jeg ikke vet om jeg får sjansen igjen... Nå er det over et år siden sist, før det var det nesten to.

Jeg vet heller ikke hva som er galt med meg, tipper det meste :P

Anonymous poster hash: 2d5a1...17c

• Liker 1
Skrevet

Dusjer du? Hver dag? Vasker du klærne? Hver dag? Hvis 4ggrja så aner jeg ikke hvorfor ikke. :klo:

Ja, er veldig hygienisk på alle måter. Lurer på om det er utseendet eller personligheten det er noe galt med.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare deg. Ellers hadde det ikke vært et singelforum...

Anonymous poster hash: 51eef...e69

• Liker 8
Skrevet

Jeg finner heller ikke kjæreste, og jeg dusjer som bare juling.

• Liker 5
Skrevet

Alle venninnene mine finner type lett. Kan ikke si det samme om meg. Lurer virkelig på hva som er galt med meg. Når jeg dater noen er de bare gira i begynnelsen og så slutter de helt. Sitter igjen som et spørsmålstegn. Har som regel sex med dem etter noen dater. Ja, det er sikkert lurt å vente til man blir sammen, men jeg har også behov.

Dere kan jo selvfølgelig ikke vite hva som er galt med meg uten å ha truffet meg, men ønsker kanskje mest å høre om det finnes flere som meg, og vet dere hva dere gjør galt?

Ok, men enn om du f.eks prøver å å ha sex med fyrer som du ikke kan tenke deg å være i forhold med, sånn at det ikker er en sjanse i havet for at du utvikler følelser? 

Eller er du av typen som utvikler følelser for alle du sover med? I såfall bør du i det minste prøve å klare deg på egen hånd til dere er sammen. 

Skrevet

Vi er flere som deg, TS. Kjenner folk som får seg kjæreste uten å gjøre noen ting, og andre som ikke får seg kjæreste uansett hva de gjør eller ikke gjør.

Du kan jo spørre de du har datet før om hvorfor de mistet interessen? Om du gjør det så kan du kanskje få et svar som gir deg noe å jobbe med. Eller så får du et svar som ikke hjelper i det hele tatt, som jeg fikk da jeg spurte ei som virket interessert i begynnelsen. Fikk svar, men har ikke funnet noen løsning for å få endret på det :vetikke:

Eller så kan du spørre venninnene dine om de har noen tanker om hvorfor du er singel.

Eller så er du bare helt tilfeldig veldig uheldig.

Skrevet

Hvis dusjing er kriteriet, så burde jeg ha en kjæreste på plass iløpet av uka.

• Liker 7
Skrevet

Hvis dusjing er kriteriet, så burde jeg ha en kjæreste på plass iløpet av uka.

Jepp, jeg har dusjet i dag, så da bare satte jeg meg ned og ventet på at en rad friere skulle ringe på døra, men, neida... :lete:

Skrevet

Neida, det er ikke bare deg. Jeg finner hele ingen, jeg får ikke en gang dates med noen

Anonymous poster hash: 9c398...90f

• Liker 1
Skrevet

Jepp, jeg har dusjet i dag, så da bare satte jeg meg ned og ventet på at en rad friere skulle ringe på døra, men, neida... :lete:

De kommer i morgen. Mythic.

Skrevet

Jeg skriver ikke dette for å være klyse, jeg skriver det som anonym fordi jeg vil være ærlig

Jeg er sånn som alle vil ha, jeg har aldri datet en gutt som ikke ville noe mer. Men nå er jeg blitt gift, men fortsatt vil menn som har kontakt med meg, ha meg.

Hva gjør jeg...jeg er pen og smart. Men utenom det. Så er mine tips: smil masse, ikke vær slitsom, ha god humor, virk sympatisk og vær en interessant person. Ikke gå for utfordrende kledd! Ikke skarp sminke og veldig ekstremt hår.

Skal jeg trekke frem det viktigste: smil, humor, delikat

Anonymous poster hash: 43554...f18

• Liker 2
Skrevet

Jeg skriver ikke dette for å være klyse, jeg skriver det som anonym fordi jeg vil være ærlig

Jeg er sånn som alle vil ha, jeg har aldri datet en gutt som ikke ville noe mer. Men nå er jeg blitt gift, men fortsatt vil menn som har kontakt med meg, ha meg.

Hva gjør jeg...jeg er pen og smart. Men utenom det. Så er mine tips: smil masse, ikke vær slitsom, ha god humor, virk sympatisk og vær en interessant person. Ikke gå for utfordrende kledd! Ikke skarp sminke og veldig ekstremt hår.

Skal jeg trekke frem det viktigste: smil, humor, delikat

Anonymous poster hash: 43554...f18

Hmm....

Skrevet

Kanskje fordi "hvorfor er det bare jeg som ikke finner kjæreste?"-holdning er veldig usexy.

Anonymous poster hash: 354b9...2b0
  • Liker 4
Skrevet

Det er veldig lett for en jente eller dame å for kjæreste da ....vi menn derimot så skjønner ikke helt problemstillingen faktisk. Du må være ekstremt kresen ..da kan det bli utfordrende sikkert men ellers...

Anonymous poster hash: 23bc2...f89

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig lett for en jente eller dame å for kjæreste da ....vi menn derimot så skjønner ikke helt problemstillingen faktisk. Du må være ekstremt kresen ..da kan det bli utfordrende sikkert men ellers...

Nei slutt a. Hadde det vært veldig lett for jenter eller damer å få kjæreste hadde jeg ikke være så ensom som jeg er. Snart 30 år og nesten jomfru! Dere menn mener alltid at vi jenter har det så mye lettere på den fronten, men jeg er et vandrende eksempel på at jenter kan se jævlige ut og ha null sjans de også. Det er ikke kult å være stygg verken som mann eller dame.

Anonymous poster hash: 05429...eac

• Liker 5
Skrevet

Nei slutt a. Hadde det vært veldig lett for jenter eller damer å få kjæreste hadde jeg ikke være så ensom som jeg er. Snart 30 år og nesten jomfru! Dere menn mener alltid at vi jenter har det så mye lettere på den fronten, men jeg er et vandrende eksempel på at jenter kan se jævlige ut og ha null sjans de også. Det er ikke kult å være stygg verken som mann eller dame.

Det er flere single menn enn det er damer også ..

Ja vi har nok det mye vanskeligere :) er vi som må ta all risiko og initiativ hele tiden. Norge er et lite land med små byer også så da risikerer en også raskt et dårlig rykte .."ehhh han prøvde seg på meg bla bla bla..." 

Jeg har gått ut med så mange ulike jentevenner og de trenger bare sitte der ..og får så mange tilbud at noen av tilbudene må det gå an å slå an på og ta videre. 

Jeg som mann må derimot gjøre fremstøtt etter fremstøtt ..og det er #shittest etter #shittest. 

Så tror du skal være glad du er kvinne sånn sett...

• Liker 2
Skrevet

Det er flere single menn enn det er damer også ..

Ja vi har nok det mye vanskeligere :) er vi som må ta all risiko og initiativ hele tiden. Norge er et lite land med små byer også så da risikerer en også raskt et dårlig rykte .."ehhh han prøvde seg på meg bla bla bla..." 

Jeg har gått ut med så mange ulike jentevenner og de trenger bare sitte der ..og får så mange tilbud at noen av tilbudene må det gå an å slå an på og ta videre. 

Jeg som mann må derimot gjøre fremstøtt etter fremstøtt ..og det er #shittest etter #shittest. 

Så tror du skal være glad du er kvinne sånn sett...

Problemet er at du drar alle kvinner under en kam. Hvis man skal begynne sånn kan man jo også dra fram all den dritten vi kvinner går igjennom også, men det gidder jeg ikke. Fordi det som sagt suger å være uattraktiv som både mann og kvinne. Bare fordi du har opplevd at dine venninner bare kan sitte der uten å lee på fingern og allikevel få seg noe, betyr det ikke at det er slik overalt. For det er det nemlig ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...