AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 noen som nettopp har vært i Tyrkia, eller skal dit nærmeste tiden? Vi skal på ferie om 3 uker, og har blitt nervøs. Vi skal til side, men ikke i sentrum. Skal på et all inklusiv hotell utenfor. Vi vurderer å droppe turen pga uroligheter Noen ?Anonymous poster hash: 8e823...3bf Anonymous poster hash: 8e823...3bf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Vi reiser også om et par uker. Så lenge reiseselskapet og UD sier det er greit, så reiser vi. Om UD oppdaterer noe informasjon om forverret situasjon, så reiser vi ikke. Jeg har full tiltro til reiseselskapet vi reiser med. De tar seg av oss om det skulle trengs. Men om dere reiser helt på egen hånd, så ville jeg revurdert det.. Litt verre å sitte der alene og skal komme seg vekk om noe skjer. Anonymous poster hash: 591e1...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 Så lenge UD ikke advarer, så vil dere ikke få pengene tilbake. Jeg skjønner godt usikkerheten, og er glad jeg ikke skal til Tyrkia nå. Vi skal derimot til Kreta om kort tid, og der er det heldigvis rolig. Samtidig er jo ikke disse demonstrantene ute etter å ta turister. Anonymous poster hash: cb52b...127
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Vi skal til Tyrkia neste uke og jeg gleder meg Anonymous poster hash: 35ea1...bea
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Bare vær forsiktig når det kommer til scam-artister. Hvis noen kommer til deg og vil være din venn, styr unna. Hvis noen vil vise deg rundt i byen eller fortelle om monumenter i nærheten, STYR UNNA! Tyrkia er også kjent for sine teppebutikker, som ofte er involvert med scam (de er fryktelig innpåslitne og nærmest dytter tepper i hendene dine. Alltid be om menyen, til og med i barene. Det kommer an på kvaliteten av hotellet selvfølgelig, men de kan ofte være din venn. Spør de om du lurer på noe, hvor det er trygt å spise/shoppe, hva du bør være forsiktig over. Aldri gi penger til "trengende", ikke bare støtter du kriminelle organisasjoner, men det vil også lokke til andre "trengende", noe som lett kan sette en demper for ferien.Anonymous poster hash: 198ff...2a9
Angelheart2 Skrevet 11. september 2015 #6 Skrevet 11. september 2015 Vi reiser til Tyrkia 30.september. Gleder meg! Ville ikke bekymret meg i det hele tatt hvis jeg var deg, men tatt de forholdsregler ev. reiseselskapet eller UD gir tips om.
Gjest morhjertegod Skrevet 11. september 2015 #7 Skrevet 11. september 2015 Reis og kos deg, demostrasjonene blir annonsert på forhånd. Hotellet/ansatte vil advare dere om det er noe i gjære, hva du bør unngå. Vi var i Tyrkia i august, merket ikke noe til urolighetene. Tyrkerne passer på turistene sine, så gled deg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #8 Skrevet 11. september 2015 Takk, takk. Vi skal hit http://www.nazar.no/hotell/pegasos-world/Anonymous poster hash: 8e823...3bf
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Takk, takk. Vi skal hit http://www.nazar.no/hotell/pegasos-world/Anonymous poster hash: 8e823...3bf Hehe, er dit vi også skal! Reiser den 27.September. Vi har stort sett tenkt å være på hotellet, og av tidligere erfaringer så liker barnet seg så godt der at vi er godt opptatt alle dagene. Ikke noe tid til å dra til stedene hvor opptøyene er/har vært. Hotellet ligger vel litt utenfor allfartsvei så vidt jeg vet, så jeg tror ikke det er noe problem å kun storkose seg i ferien! Ha en god reise dere:)Anonymous poster hash: 591e1...ec9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 http://www.express.co.uk/news/world/599270/Britain-Turkey-ISIS-Islamic-State-terror-attack-Tunisia-tourist-Home-Office-Istanbul Anonymous poster hash: f4355...788
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 Anonymous poster hash: f4355...788
LittDiva Skrevet 12. september 2015 #12 Skrevet 12. september 2015 Er på vei til Tyrkia nå , og gleder meg . 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Er på vei til Tyrkia nå , og gleder meg . Hvordan er det der nå?Anonymous poster hash: 8e823...3bf
LittDiva Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 Hvordan er det der nå?Anonymous poster hash: 8e823...3bf Kjempefint. Null stress.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Grusomt maseland, aldri igjen.Anonymous poster hash: 4d73a...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå