AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hvor stor aldersforskjell ser dere på som greit? Øvre og nedre grense. Bare nysgjerrig på hva folk mener om dette. Har sett liknende tråder her før, men de var et par år gamle. Her synes jeg 7 år er maks, for min del (der mannen er eldst/øvre grense) Synes det høres mye ut, men er kanskje ikke det.. Anonymous poster hash: eb820...cd0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Du må jo nesten si hvor gammel du er..Anonymous poster hash: ea4ff...35c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Dame 28 år gammel. 6 år yngre, 4 år eldre (kan kanskje strekke meg til 5-6 år eldre også i beste fall) Anonymous poster hash: 07d54...d53
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Har aldri falt for noen sin alder, så det bryr jeg meg ikke om. Så lenge begge er voksne så er det andre ting som betyr noe enn i hvilket år de tilfeldigvis er født i.Anonymous poster hash: a6b69...800
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 jo eldre man er, jo mindre synes jeg aldersgrense betyr noe. er 24, og max aldersgrense for noen jeg kunne vært sammen med, er vel 31 tror jeg. Når jeg var 20, så hadde jeg nok ikke gått for noen over 24, eller 25.. Anonymous poster hash: 44956...bdc 1
Okapi Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Alder har i utgangspunktet fint lite å si, men sannsynligheten for at det funker blir mindre om forskjellen er for stor. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Alder har ikke den største betydningen, det som er viktig er at man er på nogenlunde samme sted i livet. For min egen del tenker jeg at +/- 6 år er greit, jeg er i slutten av 30-årene. Men det er viktigere hvordan de stiller seg i forhold til barn m.m. Jeg må innrømme at når noen i 40-årene blir sammen med noen i 20-årene (som ikke er uvanlig) så klarer jeg ikke helt å se at det skal kunne fungere over tid. Men det finnes alltid unntak. Men det er jo greit å ha i bakhodet at stor alderforskjell gjerne blir mer fremtredende med alderen. Det er ikke sikkert den spreke 40-åringen er like sprek som 60-åring, og hvis man selv bare er litt over 40 da så kan forskjellen bli voldsom. Anonymous poster hash: 088d2...ff6
Sandie Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 6-7 år er vel maks,men jeg liker ikke å operere med noe helt fast alderspreferanse.På datingsiden har jeg satt opp 32-40.Jeg er selv 36.De som tar kontakt er oftest de på min egen alder +/- noen år.(Og så har vi selvsagt de som er 45+ og skal prøve å få seg 10 år yngre damer). Når det er sagt,så har jeg merket meg med de jeg har møtt opp igjennom årene,at stabile langvarige forhold helst har vært med menn på min egen alder eller litt yngre,mens de gangene jeg har datet 5-6 år eldre menn skjærer det seg alltid ganske fort.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Du må jo nesten si hvor gammel du er..Anonymous poster hash: ea4ff...35c Klart det 25 Anonymous poster hash: eb820...cd0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Alder har ikke den største betydningen, det som er viktig er at man er på nogenlunde samme sted i livet. For min egen del tenker jeg at +/- 6 år er greit, jeg er i slutten av 30-årene. Men det er viktigere hvordan de stiller seg i forhold til barn m.m. Jeg må innrømme at når noen i 40-årene blir sammen med noen i 20-årene (som ikke er uvanlig) så klarer jeg ikke helt å se at det skal kunne fungere over tid. Men det finnes alltid unntak. Men det er jo greit å ha i bakhodet at stor alderforskjell gjerne blir mer fremtredende med alderen. Det er ikke sikkert den spreke 40-åringen er like sprek som 60-åring, og hvis man selv bare er litt over 40 da så kan forskjellen bli voldsom. Anonymous poster hash: 088d2...ff6 Jeg var sammen med en som var 41, da jeg var 22 Aldri igjen for å si det sånn. Så jeg er mer obs på aldersforskjell nå. Det holdt jo noen år, men nei..aldri igjen Men alder har egentlig ingenting å si, men allikevel så er jeg nysgjerrig på hva som er akseptert i samfunnet ang alder. Så om jeg finner en mann nå, så er det maks 7 år eldre en meg. Ikke pga hva samfunnet mener, men for min egen del. Anonymous poster hash: eb820...cd0
HanneAa Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 Jeg var sammen med en som var 38, da jeg var 22 Aldri igjen for å si det sånn. Så jeg er mer obs på aldersforskjell nå. Det holdt jo noen år, men nei..aldri igjen Men alder har egentlig ingenting å si, men allikevel så er jeg nysgjerrig på hva som er akseptert i samfunnet ang alder. Så om jeg finner en mann nå, så er det maks 7 år eldre en meg. Ikke pga hva samfunnet mener, men for min egen del. Anonymous poster hash: eb820...cd0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Det avhenger jo av hvor gammel man selv er. Det er langt større forskjell på en 14-åring og en 18-åring enn en 30-åring og en 34-åring. Jeg er 33, og kvinne. Nedover er det vel 3 år jeg synes er max for meg, oppover max 4. Anonymous poster hash: a5a53...076
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Jeg er 34 og har vært sammen med en som er 16 år eldre enn meg i 5 år nå. Vi har det helt fantastisk sammen, og jeg kunne ikke være mer fornøyd. Men vi er på samme sted i livet på mange måter, vil det samme ift barn (har begge fra før og vil ikke ha flere), og er veldig like i personlighet og interesser. Ideelt sett skulle jeg ønske vi var nærmere i alder, for nå vil jeg jo høyst sannsynlig miste ham tidligere enn en jeg var jevngammel med. Men det er ikke noe alternativ å være uten ham, så da får det heller våge seg. Jeg tenker at så lenge begge er voksne (nærmere 30 eller mer i mitt hode), så er andre ting viktigere enn alder i et forhold. Anonymous poster hash: 83708...7b7 2
Gjest Overrasket Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Aner ikke. Jeg tiltrekkes ikke av alder, men av kvinnelige individer, så jeg har ikke låst meg til noen kategori.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #15 Skrevet 10. september 2015 Hvor stor aldersforskjell ser dere på som greit? Øvre og nedre grense. Bare nysgjerrig på hva folk mener om dette. Har sett liknende tråder her før, men de var et par år gamle. Her synes jeg 7 år er maks, for min del (der mannen er eldst/øvre grense) Synes det høres mye ut, men er kanskje ikke det.. Anonymous poster hash: eb820...cd0 Det kommer litt an på alderen, men dersom begge parter er over si 22 år, har alder lite å si. Man lever bare en gang og man må benytte sjansen på kjærlighet når man finner den! Om en av partene er 10-20 år eldre spiller ikke nødvendigvis så stor rolle. Mange jenter i sin beste alder(20-30) er ofte interessert i menn som er i sin beste alder(30-40). Anonymous poster hash: 3e396...639
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #16 Skrevet 10. september 2015 Jeg er 23 og holder på med en som er akkurat ti år eldre enn meg, det er egentlig maks. Har også datet en som er 35, merket helt ærlig ikke aldersforskjellen. Noen er ung til sinns, eller så er det bare jeg som er gammal. Anonymous poster hash: 408c3...d9e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #17 Skrevet 10. september 2015 Er du 25? Når jeg var 25 hadde jeg nedre grense på 23 og øvre på kanskje 29, men endte opp med en ganske mye eldre og innså at alder ikke betydde noe. Litt anderledes når man såvidt har runda 20 å være med ti år og eldre men jo eldre man blir jo mindre er forskjellen.. Anonymous poster hash: 49a02...006
breiflabb Skrevet 11. september 2015 #18 Skrevet 11. september 2015 Jeg er 26 og har datet en som er 6 år eldre enn meg. Nå dater jeg en som er jevngammel. Være måten hans er viktigere enn alder, men jeg hadde nok ikke gått for en under 20 eller over 40:)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #19 Skrevet 11. september 2015 Jeg har aldri falt for noen som er like gamle som meg. Er nå 28 år. Min. 1 år eldre, max 12 år eldre. Anonymous poster hash: 50c4d...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå