Humla00 Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Har vært langt nede og nå er jeg på vei opp igjen! Har aldri vært i så god form som jeg er nå, og vil presse meg til det beste jeg kan gjøre! Målet er dermed: sixpack og større rumpe/lår! Er veldig tynn fra før: 45kg/160cm. Men har en del fett på magen!... Trener styrke intenst 4-5 ganger i uka, spiser lite søtt og mye proteiner. (Jukser litt i helgene) Hva burde jeg få i meg for å klare dette? Altså Ikke få i meg for lite næring men ikke spise for mye. Hva skal jeg spise for å holde meg mett men fortsatt nå målet mitt? Mer cardio eller fortsette med tung styrke? Hvor lang tid tror dere det vil ta ?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Hva mener du med styrke intenst 4-5 dager i uka? Trener du med vekter, type styrkeløftprogram/bodybuilding, eller er du med på mer sirkeltreningstimer med kroppsvekt? For å bygge muskler må du spise og helst ligge i overskudd på kaloriene. Ikke for mye, men akkurat over, for å unngå å legge på deg unødvendig fett. Proteiner, karbohydrater og sunt fett er nødvendig i kosten. Anbefaler kylling/kjøtt/fisk, pasta/ris/søtpotet/havregryn og nøtter/avocado. Nå er det sånn at for å ha en synlig sixpack må man gjerne ha lav fett%, men siden du ønsker å bygge rumpe/lår er det nok lettere å fokusere på muskelvekst først. Så kan du heller kutte i kosten for å få frem magerutene senere. Anonymous poster hash: d6dd6...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå