AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Er bedt i overraskelsesbursdag for en bekjent på fredag. Vi er ikke veldig nære venner, så det er vanskelig å finne på noe i gave (synes generelt det er vanskelig til gutter også..) er student, så det må være rimelig. Tenkte jeg skulle bake sjokoladecookies og pakke pent inn og se om jeg finner en liten kurv. Har dere tips til hva jeg eventuelt kunne puttet oppi kurven sammen med kakene? :-)Anonymous poster hash: 39b4c...0a5
Dricka Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Er bedt i overraskelsesbursdag for en bekjent på fredag. Vi er ikke veldig nære venner, så det er vanskelig å finne på noe i gave (synes generelt det er vanskelig til gutter også..) er student, så det må være rimelig. Tenkte jeg skulle bake sjokoladecookies og pakke pent inn og se om jeg finner en liten kurv. Har dere tips til hva jeg eventuelt kunne puttet oppi kurven sammen med kakene? :-)Anonymous poster hash: 39b4c...0a5 snus/røyk om han driver med det.. Eventuelt noe øl. eller kaffe.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 snus/røyk om han driver med det.. Eventuelt noe øl. eller kaffe. Kaffe var ikke dumt til sjokoladekjeks! Og kanskje en morsom kopp ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5
Gjest lipgloss Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 syns det hørtes ut som en god ide,og en morsom og fin gave,legg oppi noe snop sammen med kakene blir sikkert helt supert
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5 Skrevet 10. september 2015 syns det hørtes ut som en god ide,og en morsom og fin gave,legg oppi noe snop sammen med kakene blir sikkert helt supert Det ble et lite serveringsbrett med en krukke med minimarshmellows, en kaffekopp, noen poser sjokoladekaffe og hjemmelagede sjokoladekjeks innpakket i cellofan, så håper at det faller i smak hos bursdags"barnet" ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5
minister-mio Skrevet 10. september 2015 #6 Skrevet 10. september 2015 Det ble et lite serveringsbrett med en krukke med minimarshmellows, en kaffekopp, noen poser sjokoladekaffe og hjemmelagede sjokoladekjeks innpakket i cellofan, så håper at det faller i smak hos bursdags"barnet" ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5 hørtes perfekt ut
J_9 Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Det ble et lite serveringsbrett med en krukke med minimarshmellows, en kaffekopp, noen poser sjokoladekaffe og hjemmelagede sjokoladekjeks innpakket i cellofan, så håper at det faller i smak hos bursdags"barnet" ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5 Åååå!!! Jeg vil også ha! 😍
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Åååå!!! Jeg vil også ha! 😍 🙊 ble veldig fornøyd! En til gutt og en til jente ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 Anonymous poster hash: 39b4c...0a5 1
Gjest lipgloss Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 Det ble et lite serveringsbrett med en krukke med minimarshmellows, en kaffekopp, noen poser sjokoladekaffe og hjemmelagede sjokoladekjeks innpakket i cellofan, så håper at det faller i smak hos bursdags"barnet" ☺️Anonymous poster hash: 39b4c...0a5 Hørtes kjempekos ut,hadde blitt kjempeglad for det og det tipper jeg han og blir,kos deg i selskapet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå