AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg var så teit at jeg trykka på en link på facebook som såg ut som en nyhetsartikkel.. Siden som kom opp så ut som en side som tilbyr domener. Jeg klikket ikke på noe mer der inne da jeg så at det ikke var artikkelen, men lukka vinduet. Etterpå kommenterte noen innlegget om at det var spam... Hvordan fungerer dette? Vil jeg se det om spamgreiene nå legger ut noe fra min facebook? Hva bør jeg gjøre for å forsikre meg om at jeg ikke har fått noe gurba i maskineriet? Anonymous poster hash: c39ca...aca
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 ? Anonymous poster hash: c39ca...aca
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 ?? Anonymous poster hash: ba21c...fdb
isbjørnungen Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Spam = irriterende reklame, ikke nødvendigvis dødelig for dataen din. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Finner ikke igjen den jeg klikka på.. Det var ei som skrev virus i kommentarfeltet også etterpå. Jeg vet ikke hva det var... Men ganske irriterende hvis det står rundt omkring at jeg har lagt ut slike linker.. Har ikke sett noe så langt, og regner med jeg har fått beskjed fra venner eller noen dersom de hadde sett det, så forhåpentligvis gikk det bra. ts Anonymous poster hash: c39ca...aca
laurelin Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Bytt passord på Facebook og scan dataen for virus.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Har du ikke Norton 360? Anonymous poster hash: ba21c...fdb
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Spam er ikke virus. Men er du redd for virus så bytt passord, kjør virusprogram og malwareprogram og scan PC`en din for rusk Anonymous poster hash: 5800c...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå