AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Når var barnet deres på kino første gang (alder)? Kan jeg gå ut under filmen om det viser seg å ikke fungere (er jo mørkt, kan være høy lyd etc)... Har fått invitasjon fra ei venninne med barn på samme alder (3år)-om å se Karsten og Petra. Mitt barn har så langt kun sett episoder på barnet eller dvd som varer 20-30 min . ..en film er vel lenge?Anonymous poster hash: dd83a...58b
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 4 år såvidt jeg husker. Selvsagt kan du gå ut med barnet under filmen dersom det ikke fungerer, men jeg vil anbefale deg å kjøpe stolplass nærmest døra/trappene på sida nærmest den (ring gjerne kinoen på forhånd for å spørre hvor den er i salen). Karsten og Petra-filmen vil nok ha svært mange barn som tilskuere, så jeg er ganske sikker på at de andre småbarnaforeldrene der har forståelse for det hvis ungen f.eks. må på en dotur under filmen. Er en hel film for lenge for ditt barn, så tar du det heller som en god lærdom og venter et halvt års tid før neste kinotur med barnet. Det mest irriterernde er hvis barnet ikke klarer å være stille, eller sitte rolig, men som sagt: dette er jo en barnefilm.
LilleBallerina Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Eldste var tre år, yngste to. Det var så mye lyd under kinoen at ingen hørte at hun prata. Vi satt ved trappa så hun stod der litt sammen med andre barn på slutten. Ellers satt hun på fanget.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 De var vel 3. Har gått kjempefint. Går fint an å gå ja, det er en del renning ut og inn på barnefilmwe har jeg sett. Ha med noe å kanskje på, det hjelper på utholdenheten også Anonymous poster hash: db25e...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 De var vel 3. Har gått kjempefint. Går fint an å gå ja, det er en del renning ut og inn på barnefilmwe har jeg sett. Ha med noe å kanskje på, det hjelper på utholdenheten også Anonymous poster hash: db25e...9fb Eh knaske på, ikke kanskje på 😂Anonymous poster hash: db25e...9fb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Vi var på Karsten og Petra i forrige uke med vår datter som akkurat er blitt 3år. Første gang på kino, hadde forklart litt på forhånd at det var en stor tv osv. Gikk veldig fint, og det var flere på hennes alder der. Hadde med matboks og litt godis. Samt at vi dro med en venninne av henne og foreldrene, det var nok litt lurt for vår del. For jenta vår ble litt redd under enkelte scener, og da hjalp det at venninna ikke syns det var skummelt;) Var akkurat litt lenge å sitte stille for henne, men ikke verre enn at hun sto litt forran stolen sin osv. Også kan man jo bare dra dersom det ikke går så bra.Anonymous poster hash: 0871d...608
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Og vi var på do under filmen:) Mye lyd og romstering i salen, bare koselig!Anonymous poster hash: 0871d...608
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Ville ikke sett den i 3D. http://www.nrk.no/troms/julian-_6_-ble-skjeloyd-pa-kino-1.7878485
Gjest Magnifiq Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Ville ikke sett den i 3D.http://www.nrk.no/troms/julian-_6_-ble-skjeloyd-pa-kino-1.7878485 Karsten og Petra er ikke i 3D?
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Karsten og Petra er ikke i 3D? My bad, leste 3D, men ser det står 3 år
Gjest Magnifiq Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 My bad, leste 3D, men ser det står 3 år 😂
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 Jeg vurderer å ta mitt barn med som er 2.5 år og elsker Karsten og Petra. Kan se en hel film hjemme uten å bli rastløs (men er egentlig en turborakett til vanlig). Er det verdt sjansen? Anonymous poster hash: 529c6...f26
Gjest Runforit Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 Jeg vurderer å ta mitt barn med som er 2.5 år og elsker Karsten og Petra. Kan se en hel film hjemme uten å bli rastløs (men er egentlig en turborakett til vanlig). Er det verdt sjansen?Anonymous poster hash: 529c6...f26 Ja, i verste fall kan dere gå ut litt og komme inn igjen? Er en barnekino og da blir det litt reking inn og ut. Kan jo sitte ytterst så slipper dere å forstyrre om mini skulle være rastløs
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Aller første gang på kino tror jeg hun var rundt 2 år. Det var drittvær ute og vi tenkte å prøve det bare for å ha noe å finne på. Filmen fenget ikke, og vi gikk etter kort tid, da hun klatret på alt som er, og viste null interesse for filmen. Ventet noen mnd, og gikk så på den første Karsten og Petra-filmen. Det var suksess. Hun kjente litt til figurene fra før, og vi var føre var: Hadde plasser ved døra sånn at vi lett kunne gå ut, kjøpte smågodt etc. Den eneste gangen vi måtte ut, var da det ble litt skummelt. Men vi fikk overbevist henne om at det kom til å gå bra tilslutt, så det var bare en kort pause ute av salen. Det er vanligvis ganske mange urolige barn i salen, så litt prating tar nok de fleste med et smil, men vil anbefale dere å sitte nær utgangen hvis dere selv er usikre på hvordan det vil gå.Anonymous poster hash: d3122...7a3
LilleBallerina Skrevet 10. september 2015 #15 Skrevet 10. september 2015 Jeg vurderer å ta mitt barn med som er 2.5 år og elsker Karsten og Petra. Kan se en hel film hjemme uten å bli rastløs (men er egentlig en turborakett til vanlig). Er det verdt sjansen?Anonymous poster hash: 529c6...f26 Vi gikk med vår toåring som aldri har sittet i ro en hel film og det gikk kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå