AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 hei hei, jeg har prøvet å bli gravid i 9 måneder, etter hver gang el starter får jeg ømme pupper til 1.mens dag, denne måneden har ikke jeg ømme pupper, er ca 4 dager til ikm. Gravid tegn ? ( hadde biopsi og utskraping for 3 uker siden, kan dette ha forstyrret noe ? Anonymous poster hash: 335b6...a80
Sjela Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Det er jo mange som sier at den måneden de ikke hadde ømme bryster før IKM var da de var gravide. Men det er jo et forholdsvis ganske så vagt symptom men... lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #3 Skrevet 10. september 2015 hos meg er det slik at enkelte måender har jeg ømme bryster og andre ikke. Det varierer rett og slett. Den måneden jeg ble gravid hadde jeg ømme brystvorter fra ca. 8 dpo. Men folk er ulike, det kan derfor være et tegn på graviditet for deg Anonymous poster hash: b0d23...e6b
Gjest Valmuen Skrevet 10. september 2015 #4 Skrevet 10. september 2015 Hos meg var det et tegn på graviditet, men kan jo bare være en tilfeldighet at det ikke har skjedd ellers også
Gjest Sille4 Skrevet 11. september 2015 #5 Skrevet 11. september 2015 Det var tegn på graviditet hos meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå