AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hodet mitt holder på å eksplodere akkurat nå, og kjennes ut som det er pga nakken. Men hvorfor får man vondt i hodet? Håper ikke det er at hodet ikke får nok blod og at du tilslutt ender opp med slag, for jeg har ingen her til å massere meg akkurat nå *katastrofetanker* Anonymous poster hash: b685b...e8d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Er på grunn av at du bruker musklene annerledes. Stive nakkemuskler forplanter seg (veldig enkelt forklart). Har ingenting med blodtilførsel til hjernen å gjøre, med mindre det ligger annen sykdom bak *hilsen en annen katastrofetenker* Anonymous poster hash: 9a03c...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Er på grunn av at du bruker musklene annerledes. Stive nakkemuskler forplanter seg (veldig enkelt forklart). Har ingenting med blodtilførsel til hjernen å gjøre, med mindre det ligger annen sykdom bak *hilsen en annen katastrofetenker* Anonymous poster hash: 9a03c...9f8 Åh ok! Haha, godt å vite. Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: b685b...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå