Miriam21 Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 (endret) Jeg jobbet over-tid i dag, så jeg kom akkurat hjem nå. På mandag begynte jeg å holde meg unna søtsaker. Det er ikke noe problem med sjokolade og godteri, men nå tenker jeg kun på kanelboller som de selger på butikken.. Oooh Det frister så utrolig mye å sykle ned på butikken nå Men skal nok klare å komme meg over kneika. Jeg går med skrittteller og oppdaget at jeg hadde gått over 20 000 skritt kun på jobb, så er vel derfor jeg er så sulten nå. Men jeg har spist vertfall over 1400 kcal til nå, så jeg spiser godt gjennom dagen. Ikke at jeg teller kcal, men regnet sånn ca nå. Hva gjøre dere når dere har lyst på noe godt? Nå skal jeg lage meg gresk yoghurt med nøtter, honning og blåbær. Håper virkelig dette hjelper Endret 9. september 2015 av Miriam21
tørkestativ Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 (endret) Bær og vaniljekesam! det er søtt så det tilfredstiller liksom det søtsuge, og det er sunt Endret 9. september 2015 av tørkestativ
KajaKri Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Jeg jobbet over-tid i dag, så jeg kom akkurat hjem nå. På mandag begynte jeg å holde meg unna søtsaker. Det er ikke noe problem med sjokolade og godteri, men nå tenker jeg kun på kanelboller som de selger på butikken.. Oooh Det frister så utrolig mye å sykle ned på butikken nå Men skal nok klare å komme meg over kneika. Jeg går med skrittteller og oppdaget at jeg hadde gått over 20 000 skritt kun på jobb, så er vel derfor jeg er så sulten nå. Men jeg har spist vertfall over 1400 kcal til nå, så jeg spiser godt gjennom dagen. Ikke at jeg teller kcal, men regnet sånn ca nå. Hva gjøre dere når dere har lyst på noe godt? Nå skal jeg lage meg gresk yoghurt med nøtter, honning og blåbær. Håper virkelig dette hjelper Hehe, kjenner meg godt igjen her.. Kan jeg spørre hva du har spist?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Har fått dilla på eple i tynne skiver med vaniljekesam og kanel Ellers hender det jeg sniker til meg litt spekemat eller fetaost. Anonymous poster hash: d5bf2...500
Miriam21 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2015 Bær og vaniljekesam! det er søtt så det tilfredstiller liksom det søtsuge, og det er sunt Ja, det er kjempe godt :-) Men har spist så mye av det, så har fått dilla på gresk yoghurt med honning,kanel,blåbær og nøtter :-) Utrolig godt :D
Miriam21 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2015 Har fått dilla på eple i tynne skiver med vaniljekesam og kanel Ellers hender det jeg sniker til meg litt spekemat eller fetaost. Anonymous poster hash: d5bf2...500 Nam :-) Elsker spekemat, det er såå godt :D
Miriam21 Skrevet 9. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2015 Hehe, kjenner meg godt igjen her.. Kan jeg spørre hva du har spist? Måltid 1) (06:30): 1 skive med majones, skinke og tomat, 1 eple og 1 skyr 2) (jobb): 2 knekkebrød med makrell i tomat og 1 eple 3) Et frokostbrød med skinke og tomat 4) 1 skyr, 2 brødskiver med skinke og majones og 1 banan 5) Gresk yoghurt med honning, kanel, blåbær og nøtter Så skal jeg ha kylling med søtpotet og squash til kvelds :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå