Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heterofil konservativ mann, og har alltid vært skeptisk til islam. Men når jeg ser hordene med muslimer som kommer til Europa vurderer jeg å underkaste meg. Og hvorfor ikke egentlig?

Livet mitt blir ikke særlig endret som muslim. Skjegg har jeg allerede, og drikker sjelden alkohol. Kanskje kan jeg ta meg en ekstra kone også?

Blir sikkert uvant å være vitne til den første steiningen av en homofil, eller av en kvinne som har hatt sex utenfor ekteskapet. Men man venner seg vel til alt.

Vi heterofile konservative menn, kommer ikke til å gi fra oss noen privelegier. Da konverterer vi heller.

Blir sikkert verre for kvinner og homofile. Men mange av dere har faktisk bedt om det. Så ikke klag når dere får "varene levert".....

Anonymous poster hash: 5c427...6f9

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare konverter du. Husk at du gjør det av frykt, ikke fordi du har funnet filosofien du vil ha som rettesnor i livet. 

Skrevet

Sånn ja, der var dusterekka komplett.

• Liker 12
Skrevet

Jeg er heterofil konservativ mann, og har alltid vært skeptisk til islam. Men når jeg ser hordene med muslimer som kommer til Europa vurderer jeg å underkaste meg. Og hvorfor ikke egentlig?

Livet mitt blir ikke særlig endret som muslim. Skjegg har jeg allerede, og drikker sjelden alkohol. Kanskje kan jeg ta meg en ekstra kone også?

Blir sikkert uvant å være vitne til den første steiningen av en homofil, eller av en kvinne som har hatt sex utenfor ekteskapet. Men man venner seg vel til alt.

Vi heterofile konservative menn, kommer ikke til å gi fra oss noen privelegier. Da konverterer vi heller.

Blir sikkert verre for kvinner og homofile. Men mange av dere har faktisk bedt om det. Så ikke klag når dere får "varene levert".....

Er du stokk dum? For det første, så har ikke skjegg noe med muslimer å gjøre.Du trenger heller ikke være en idiot for å være muslim. Det at du har to koner, gjør deg ikke til muslim, det gjør deg til en jævla dust, og mange muslimer drikker alkohol og røyker konstant. Bryr meg ikke om du er seriøs eller ei, men du trenger virkelig en realitetsjekk, muligens RLE kurs, så du lærer litt om religioner.

Anonymous poster hash: 1d991...48d

• Liker 4
Skrevet

Tåpelig forsøk på å provosere, ts.

Anonymous poster hash: fc6ea...a48
  • Liker 7
Skrevet

Hvordan kan du være sånn en stor rasist med så mye fremmedfrykt egentlig?

Alle vet at Islam er fredens religion, du husker kanskje at det var muslimer som organiserte å holde hender rundt synagogene, ikke nordmenn.

Om annet vil det sikkert bli bedre med Islam i norge så vi kan slippe sånne idioter som deg, og kvinner og homofile vil nok få det bedre uten deg.

Anonymous poster hash: 25579...591
Skrevet

Hvordan kan du være sånn en stor rasist med så mye fremmedfrykt egentlig?Alle vet at Islam er fredens religion, du husker kanskje at det var muslimer som organiserte å holde hender rundt synagogene, ikke nordmenn.Om annet vil det sikkert bli bedre med Islam i norge så vi kan slippe sånne idioter som deg, og kvinner og homofile vil nok få det bedre uten deg. Anonymous poster hash: 25579...591

Problemet ditt er at du slipper ikke "idioter" som meg når islam blir den store religionen i Norge :) Nettopp fordi jeg da vil være en muslim!

Det koster ikke meg en dritt å konvertere. Det er jo ingen som kommer seg inn i hjernen min og ser at jeg egentlig ikke trur på det pisset.

For meg personlig vil det bare være fordeler med ett islamsk norge.

• Liker 1
Skrevet

Tåpelig forsøk på å provosere, ts. Anonymous poster hash: fc6ea...a48

Hva mener du? Dette har jeg tenkt seriøst på. Jeg kommer ikke til å konvertere i dag. Men om 5-10 år? Absolutt mulig! Hvorfor ikke egentlig? Ikke er jeg kvinne og ikke er jeg homofil....

• Liker 1
Skrevet

Er du stokk dum? For det første, så har ikke skjegg noe med muslimer å gjøre.Du trenger heller ikke være en idiot for å være muslim. Det at du har to koner, gjør deg ikke til muslim, det gjør deg til en jævla dust, og mange muslimer drikker alkohol og røyker konstant. Bryr meg ikke om du er seriøs eller ei, men du trenger virkelig en realitetsjekk, muligens RLE kurs, så du lærer litt om religioner. Anonymous poster hash: 1d991...48d

Poenget er at det ikke koster meg en dritt å konvertere.

Skrevet

Jo det vil koste deg litt..å konvertere.

Har du først meldt deg inn-kommer du ikke levende ut...

Hvis kona de er ulydig og stjeler noe på torget...eks et eple!

Så er det DU -MANNEN som må ta straffen og blir tildelt 100 piskeslag på ryggen.Forde mannen er ansvarlig for det kona gjør-så må han ta straffene også...

Anonymous poster hash: 754cd...4aa

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jo det vil koste deg litt..å konvertere.

Har du først meldt deg inn-kommer du ikke levende ut...

Hvis kona de er ulydig og stjeler noe på torget...eks et eple!

Så er det DU -MANNEN som må ta straffen og blir tildelt 100 piskeslag på ryggen.Forde mannen er ansvarlig for det kona gjør-så må han ta straffene også...

Oj.Her snakker du ekstremisme.

Skrevet

Oj.Her snakker du ekstremisme.

Oi....oppdaget du nettopp at Islam er en ekstrem religion???Med ekstreme sharia-lover,hvor det er lov å piske,steine folk  til døde  på åpen gate hvis de har vært utroe f.eks Dette gjelder både kvinner og menn.

Islam er ekstrem.Det er ikke personlig frihet i Islam.Og straffer for bagateller-er grufulle!!!!

Så den mann som hevder at han har ingenting å tape,på å konvertere.

Han er uvitende og kan ingenting om den religionen og kulturen.

Du burde studere Islam bedre,før du tenker å konvertere.Et meget godt råd,fra en som vill deg vell : )

Det er heller ikke morsomt for menn-å bli tvangsgiftet av egen familie- med en kvinne de ikke liker eller tenner på.

Det er neppe noe morsomt-å sitte med hele forsørgerbyrden i tillegg-etter tvangsekteskapet...

Islam er en GRUSOM religion,de fleste burde frykte!!Også menn : )

Gjest Blomsterert
Skrevet

Oi....oppdaget du nettopp at Islam er en ekstrem religion???Med ekstreme sharia-lover,hvor det er lov å piske,steine folk til døde på åpen gate hvis de har vært utroe f.eks Dette gjelder både kvinner og menn.

Islam er ekstrem.Det er ikke personlig frihet i Islam.Og straffer for bagateller-er grufulle!!!!

Så den mann som hevder at han har ingenting å tape,på å konvertere.

Han er uvitende og kan ingenting om den religionen og kulturen.

Du burde studere Islam bedre,før du tenker å konvertere.Et meget godt råd,fra en som vill deg vell : )

Det er heller ikke morsomt for menn-å bli tvangsgiftet av egen familie- med en kvinne de ikke liker eller tenner på.

Det er neppe noe morsomt-å sitte med hele forsørgerbyrden i tillegg-etter tvangsekteskapet...

Islam er en GRUSOM religion,de fleste burde frykte!!Også menn : )

Du,jeg har ikke tenkt til å konvertere.

Men innlegget ditt tyder på erfaring er,så derfor jeg svarer.

Islamister er som radikale kristne,og de misforstår og mistolker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...