Gjest Lille Solstråle Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Ja, i dag kom jeg meg endelig til La Lina, som så mange her inne skryter sånn av. Damen som jobbet der var veldig koselig, og hjalp meg fort å finne min ekte størrelse- 65F. (Og jeg trodde jeg var 75D :oops: ) Problemet kom da jeg skulle finne en BH jeg likte. Jeg syns alle BHene var veldig kjedelige og litt "kjerring"-aktige, det eneste de gjorde var å skille puppene og holde dem på plass. Det er selvfølgelig deilig med sånne BH-er, så jeg kjøpte en helt enkel t-skjorteBH av typen "fantasie" til jobb-bruk. Men de hadde ingen BH-er i min størrelse med push-up, innlegg eller noe som former puppene, ingenting til utringede topper. Jeg liker BH-er som gir litt kløft og samtidig holder puppene på plass, og må si at jeg fant et par mye bedre BH-er på Lindex litt senere-mye billigere-i omtrent riktig størrelse. Er ikke La Lina litt oppskrytt? Jeg mener, jeg har skjønt nå at HM ikke lager BH-er i min størrelse, men det er nok av andre butikker som har mye finere BH-er enn La Lina.
Gjest StoreSky Skrevet 18. september 2004 #2 Skrevet 18. september 2004 Hmm, jeg har fått vanlig "under t-skjorte" bh, og en sånn som får puppene til å strutte skikkelig i blonder.. Den ser dog helt korny ut fra MIN vinkel, men ser jo at i speil ser det riktig flott ut! Var jo synd du ikke fant det du leter etter... jeg må nok på La Lina mer pga min størrelse..
orakel Skrevet 18. september 2004 #3 Skrevet 18. september 2004 Nå når du vet størrelsen kan du bestille på www.bravissimo.com der har de bl.a. push up og stroppeløse bh'er. De har en del av de samme merkene som undertøysbutikkene i Norge har, men mye større utvalg, for oss som har litt pupper.
Arkana Skrevet 18. september 2004 #4 Skrevet 18. september 2004 Jeg er enig, synes La Lina er litt oppskrytt. Prøv undertøysbutikkene på Glasmagasinet og Steen & Strøm. Jeg synes forresten også Bravissimo har mye fint.
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Hovedpointet med å gå på La Lina hvetfall èn gang er vel å få hjelp til å finne riktig størrelse..? Man handler vel ikke bare på èn butikk når det gjelder mat, sko, klær, etc..??
Arkana Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Man kan få hjelp til å finne størrelse på alle undertøysbutikker. 1
Lythande Skrevet 19. september 2004 #7 Skrevet 19. september 2004 Det er sant, men La Lina er det eneste stedet hvor jeg faktisk har fått den hjelpen jeg skal ha til å finne riktig størrelse. Ellers har det vært; "Du skal ha denne størrelsen." Jeg har kjøpt bh'en og etter en stund har jeg funnet ut at det ikke er riktig selvom det kjentes riktig ut i butikken. Derfor anbefaler jeg La Lina.
Gjest Poirot Skrevet 19. september 2004 #8 Skrevet 19. september 2004 Synes sjelden andre butikker hadde rett størrelse, og når de hadde det, så var ALLE med veldig brede stropper (ikke alltid man ønsker det på en ekstra fin bh). Synes La Lina har bra utvalg. Liker man ikke utvalget, er det jo rett og slett bare å la være å handle der. Jeg syns alle BHene var veldig kjedelige og litt "kjerring"-aktige, det eneste de gjorde var å skille puppene og holde dem på plass. .... må si at jeg fant et par mye bedre BH-er på Lindex litt senere-mye billigere-i omtrent riktig størrelse. .... Er ikke La Lina litt oppskrytt? Jeg mener, jeg har skjønt nå at HM ikke lager BH-er i min størrelse, men det er nok av andre butikker som har mye finere BH-er enn La Lina. Det er , etter min erfaring, slettes ikke så lett å finne 65 F i andre butikker. Synes du virkelig denne bhen er kjerringaktig? http://www.lalina.no/ Jeg synes Rigby & Peller, Freya og Fantasie har utrolig lekre bher, men jeg er nok muligens kjerringaktig i smaken. http://www.rigbyandpeller.co.uk/default.htm http://www.fantasie.co.uk/season.asp?seaso...aw2004&rnd=5906 http://www.freyalingerie.co.uk/season.asp?...aw2004&rnd=4645
Gjest StoreSky Skrevet 19. september 2004 #9 Skrevet 19. september 2004 Man kan få hjelp til å finne størrelse på alle undertøysbutikker. eehhh.. NEI det gjør man ikke.
Arkana Skrevet 19. september 2004 #10 Skrevet 19. september 2004 Vel, jeg vet ikke om en eneste ren undertøysbutikk (KappAhl, Cubus og andre liknende teller ikke) som ikke tilbyr hjelp til å finne riktig størrelse.
orakel Skrevet 19. september 2004 #11 Skrevet 19. september 2004 Vel' date= jeg vet ikke om en eneste ren undertøysbutikk (KappAhl, Cubus og andre liknende teller ikke) som ikke tilbyr hjelp til å finne riktig størrelse. Det jeg setter spørsmålstegn ved er kvaliteten på den hjelpen. Min personlige erfaring er at det kun er spesialforretninger som har peiling på hva de holder på med når det gjelder å finne riktig bh-størrelse. - Og selv blant spesialforretninger har jeg vært ute for mye rart. I den byen jeg bor er det f.eks. kun én undertøysbutikk det går an å gå i.
Grunderinne Skrevet 12. mai 2011 #12 Skrevet 12. mai 2011 Lalina er ok -inntil du skal reklamere: http://rettshjelperbloggen.wordpress.com/2010/05/05/min-begredelige%C2%A0reklamasjonserfaring/ Jeg jobbet som ung på Lacoste. Der hadde de skjønt at kvalitetsklær krever profesjonell reklamasjonshåndtering. Det har ikke Lalina.
Sissan9 Skrevet 12. mai 2011 #13 Skrevet 12. mai 2011 La Lina har alltid vært skrytt av på KG. Selv har jeg aldri vært der. Men fine Bher i din størrelse, og god hjelp også, kan du få på mange Change-butikker. De har alle typer BHer - både for voksen og ung, og til halve prisen av La Lina.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2011 #14 Skrevet 13. mai 2011 Jeg liker ikke La lina. Jeg har ganske stor cup, og smal vidde, og jeg går heller på Change eller handler i utlandet. Jeg har hatt et par dårlige opplevelser på La Lina som gjør at jeg ikke vil gå tilbake, dessuten synes jeg alle bhene er kjerringaktige og ekstremt overpriset. Damene på change er sykt flinke, og MYE mer hyggelig. Anbefales på det sterkeste. Google changeshop norge for å se hva de har å by på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå