Gå til innhold

Alt du trenger å vite!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg fant ikke et slikt emne her på kg, og velger derfor å opprette et. Jeg tenkte at dette er et emne hvor vi kan gi hverandre tips om hunder, og alt man generelt trenger å vite!

Jeg skal snart skaffe en liten valp, og håper dere kan komme med så mye nyttig informasjon som mulig!

Endret av Unknown
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvis det er et slikt emne beklager jeg så mye!

Skrevet

Vet ikke om dere vet det fra før, men har snakket med oppdrettere som sier det ikke er problem for valper å være hjemme alene i opptil 4t når de er 8 uker gamle!

Skrevet

Det er umulig å si noe bastant om det er et problem eller ikke for en valp å være hjemme alene i opptil 4 timer når de er 8 uker gamle, fordi det kan variere fra valp til valp. Det varierer veldig hvor følsomme de er for å være hjemme alene - noen hyler bare eier går på do uten dem, andre ligger og sover uten å bry seg. Også kommer det også an på hvordan eier trener. Og kombinasjonen av dette avgjør hvor langt man har kommet til enhver tid.

Men man får jo valpen ved 8 ukers alder, så da har man ikke hatt mange dagene på å lære den å være hjemme alene.

Skrevet

Det er umulig å si noe bastant om det er et problem eller ikke for en valp å være hjemme alene i opptil 4 timer når de er 8 uker gamle, fordi det kan variere fra valp til valp. Det varierer veldig hvor følsomme de er for å være hjemme alene - noen hyler bare eier går på do uten dem, andre ligger og sover uten å bry seg. Også kommer det også an på hvordan eier trener. Og kombinasjonen av dette avgjør hvor langt man har kommet til enhver tid.

Men man får jo valpen ved 8 ukers alder, så da har man ikke hatt mange dagene på å lære den å være hjemme alene.

Helt sant!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...