heipåådeg Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei alle kvinner der ute. Jeg er nå på oppstart av menopur DAG 2 (minste dose). 59kg og 175cm, gjennomtenkt og (altfor) aktiv sikkert. Dette er nok noe av grunnen til at vi har startet opp med denne behandlingen. Jeg har vært uten menstruasjon i over ett år, jeg har nesten ikke målbart med østrogen i kroppen og hormonene mine er litt ut å kjører. Har gått på tabletter med hormoner uten spesiell virkning. Nå vil legen på fertilitet at vi skal prøve rett på prøverør fordi "kvinnen har hormonbalansen ustabil". Lurer litt på om noen har erfaringer med noe like tilfeller som meg? Jeg trener fortsatt som normalt, men droppet alt av diett. Noe mer hvile har jeg også. Jeg har foreløblig ikke fått noen bivirkninger, så da lærer jeg litt på hvor fort fikk dere eventuelle bivirkninger? Skal innrømme jeg er veldig redd for alle: kvalme, ustabilt humør, vektoppgang, smerter, oppblåsthet: dere vet vel resten også vi er iallefall veldig spent på hva ultralyden neste fredag vil vise. Klem meg.
Sunniv Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Jeg har gått på Menopur i forbindelse med våre AID-forsøk, men har hatt kun mindre bivirkninger. Jeg har kjent det veldig i eggstokkene, vært litt oppblåst, men hodepine er vel kanskje det jeg har merket det mest på. Har også hatt hetetokter.
heipåådeg Skrevet 20. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2015 Godt å høre. Foreløbig må jeg si ingen bivirkninger har inntruffet meg, og det er jeg lettet over. Kan jo bli andre boller når dosene økes litt om litt, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå