AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei! Min bror skal konfirmere seg snart, og jeg trenger sårt hjelp til å skrive en sang.. Er det noen snille sjeldent der ute som kan hjelpe en fortvilet og stresset storesøster?Anonymous poster hash: ce210...b50
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Har du noe start på sangen? Noe du bestemt ønsker skal være med av minner, opplevelser, interne (spøker, minner), spesielle ord, interesser din lillebror har, noe han gjør eller sier ofte som er moro/fint? Hvilken melodi du ønsker? Anonymous poster hash: f036d...eab
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Har du noe start på sangen? Noe du bestemt ønsker skal være med av minner, opplevelser, interne (spøker, minner), spesielle ord, interesser din lillebror har, noe han gjør eller sier ofte som er moro/fint? Hvilken melodi du ønsker? Anonymous poster hash: f036d...eab Har tenkt på Hompetitten.. Han er interessert i biler (bilcross og rally spesielt), og alt som er motordrevet. Veldig rastløs, ting må skje hele tiden, omsorgsfull, veldig bortskjemt, pinglete (tar ikke sjanser, og er ærlig på det), morsom, veldig flink med barn, omsorgsfull, av og til i litt dårlig humør (kan nok skyldes alderen, men også som baby var han survete). Han hater skole, og skjønner ikke vitsen, helt stikk motsatt fra meg.. Ting han sier ofte er "plusslig", "gådde (gikk). Vi er fra hedmarken, så dialekten hans er bred, noe han har vært flink til å snakke siden han lærte å prate. Mamma finner fortsatt frem klær som ligger på puffen om morgenen, matpakken er smurt. Frem til i fjor sommer, lå tannbørsten med tannkrem klar på badet når han skulle pusse tenner.. Så som du kanskje skjønner, må dette være en sang med mye humor, men også kjærlighet..Anonymous poster hash: ce210...b50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå