Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 barn sier jeg bare! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/her-sparker-tv-reporteren-mot-loepende-flyktninger/a/23520835/ Får helt vondt av dette. Kjenner hjerte mitt banke ekstra hardt. Herregud holder på å klikke her jeg sitter. Syns så synd på flyktningsbarn om ikke har noe å si i denne saken. Det at dama spenner ben og sparker folk, er jo helt forferdelig i seg selv, men at ho gjør det mot en som bærer et barn!? Kan ikke forestille meg hvor traumatisk denne opplevelsen er for de stakkars barna. Skjønner ikke at foreldra kan utsette de for noe sånt? Herregud jeg får så vondt inni meg. Har sett videoen om og om igjen flere ganger, og jeg klarer ikke få tårene til å slutte å renne. Syns så forferdelig synd på barna, jeg har så lyst til å bare ta tak i alle og gi dem en kjempeklem og fortelle at alt skal bli bra, og at jeg skal hjelpe dem, men hva kan vel en jente på 17 år gjøre for 10000 barn
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Det hun gjorde er trist. Men hun hjalp bare politiet med og fange en "inntrenger". Media blåser det opp for å nå folk som deg. Anonymous poster hash: 08a01...3f6 16
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Det hun gjorde er trist. Men hun hjalp bare politiet med og fange en "inntrenger". Media blåser det opp for å nå folk som deg. Anonymous poster hash: 08a01...3f6 Jeg tror politiet hadde klart seg bra uten at ho kommer og sparker til folk som bærer unger. Det er jo ikke lov å være voldelig mot medmennesker, syns ikke ho burde få noe unntak, selvom ho ''bare hjalp politiet''. Det er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt. Personlig så ser jeg ikke på flyktninger som kriminelle heller (iallefall ikke disse), som mange mener de er, og kommer med argumenter som ''men man må jo hjelpe politiet med å fange kriminelle, ellers er man med på det kriminelle'' og what so ever.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Jeg tror politiet hadde klart seg bra uten at ho kommer og sparker til folk som bærer unger. Det er jo ikke lov å være voldelig mot medmennesker, syns ikke ho burde få noe unntak, selvom ho ''bare hjalp politiet''. Det er den dummeste unnskyldningen jeg har hørt. Personlig så ser jeg ikke på flyktninger som kriminelle heller (iallefall ikke disse), som mange mener de er, og kommer med argumenter som ''men man må jo hjelpe politiet med å fange kriminelle, ellers er man med på det kriminelle'' og what so ever. Er du for eller imot flyktninger til Norge ? Anonymous poster hash: e1f8f...064
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Men likevel ropes det høyt om å gi kvinner og barn asylt, samtidig som vi bare skal ignorere lidelsene til unge menn. Anonymous poster hash: e3ff6...c71
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Kan ikke forestille meg hvor traumatisk denne opplevelsen er for de stakkars barna. Skjønner ikke at foreldra kan utsette de for noe sånt? Alt for å søke lykken vet du. Disse foreldre driter i sine barn. Det har vel blitt vel dokumentert. 11
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Men likevel ropes det høyt om å gi kvinner og barn asylt, samtidig som vi bare skal ignorere lidelsene til unge menn. Anonymous poster hash: e3ff6...c71 Hvor er lidelsene? 4
Nefarian Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Det hun gjorde er trist. Men hun hjalp bare politiet med og fange en "inntrenger". Media blåser det opp for å nå folk som deg. Anonymous poster hash: 08a01...3f6 Denne videosnutten viser bare jævelskapen som finnes i svært mange mennesker, og selvfølgelig er kvinnen sparket fra jobben. Kan ikke for at jeg får sterke assosiasjoner til jødenes flukt unfder andre verdenskrig. Hun hjalp politiet med å fange en inntrenger??? Hvilken syk, konspiratorisk og uvitende planet bor du på? Disse flyktningen forsøker å komme seg ut! De var inesperret i en leir som var elendig, de prøver desperat å komme seg over grensen UT av Ungarn, 18
Nefarian Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Alt for å søke lykken vet du. Disse foreldre driter i sine barn. Det har vel blitt vel dokumentert. Syk syk syk uttalelse! 19
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Alt for å søke lykken vet du. Disse foreldre driter i sine barn. Det har vel blitt vel dokumentert. Hvor? Anonymous poster hash: 002d7...18a 12
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 Er du for eller imot flyktninger til Norge ? Anonymous poster hash: e1f8f...064 Jeg er for så klart, så lenge Norge ikke forandrer seg helt, og vi faktisk (altså alle land i verden) prøver å hjelpe Syria. Det er ikke rettferdig at noen mennesker må leve i krig, mens andre får sitte og ha det kjempe godt og lukker øyne og øre for folk som har det vondt
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Syk syk syk uttalelse! Ja du mener det. Jeg mener det er mer sykt og ikke se det. 3
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 Hvor? Anonymous poster hash: 002d7...18a Forsøk å se på nyheter og på hva disse foreldre utsetter sine barn for. 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #14 Skrevet 9. september 2015 Men likevel ropes det høyt om å gi kvinner og barn asylt, samtidig som vi bare skal ignorere lidelsene til unge menn. Anonymous poster hash: e3ff6...c71 Asyl og asyl. Syns ikke man skal hjelpe kvinner, men ikke menn. Det er ikke rettferdig. Men barn derimot, skal man hjelpe, for de er uskyldige. Anonymous poster hash: 0a078...3ca
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #15 Skrevet 9. september 2015 Jeg er for så klart, så lenge Norge ikke forandrer seg helt, Vi vil forandre oss helt. Eller tror du hundretusener, muligens millioner på sikt ikke vil endre på Europa og Norge? 8
Nefarian Skrevet 9. september 2015 #16 Skrevet 9. september 2015 Alt for å søke lykken vet du. Disse foreldre driter i sine barn. Det har vel blitt vel dokumentert. Ca 40% av de immigrantene som kommer over Middelhavet er syrere, er det de du refererer til? Eller er det afghanerne, kurderne eller irakerne? Selvfølgelig er en del av immigranter mennesker som flykter fra nød, fattigdom og naturkatastrofer... Ofte er dette unge menn som gjør et desperat forsøk på å komme til vesten, få seg jobb og brødfø familien hjemme. Men flesteparten er reelle flyktninger som flykter fra krig, fra forfølgelse (eks. religion, etnisitet, politisk aktivisme, seksuell legning), eller fra å bli tvangsrekruttert til millitsgrupperinger eller voldelige diktaturer. 5
maskineple Skrevet 9. september 2015 #17 Skrevet 9. september 2015 Hun som sparket minner om en sosialist.
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #18 Skrevet 9. september 2015 Ca 40% av de immigrantene som kommer over Middelhavet er syrere, er det de du refererer til? Eller er det afghanerne, kurderne eller irakerne? Selvfølgelig er en del av immigranter mennesker som flykter fra nød, fattigdom og naturkatastrofer... Ofte er dette unge menn som gjør et desperat forsøk på å komme til vesten, få seg jobb og brødfø familien hjemme. Men flesteparten er reelle flyktninger som flykter fra krig, fra forfølgelse (eks. religion, etnisitet, politisk aktivisme, seksuell legning), eller fra å bli tvangsrekruttert til millitsgrupperinger eller voldelige diktaturer. Du kommer her med påstander om at de ønsker seg jobb osv. Det er tøv og det vet du, du vet det er mye arbeidsledighet i Europa og stigende i Norge? Derfor er det ikke tiden for å søke jobb her. Dem søker lykke og velstand og de vet hva dem får i Norge og Sverige. Dem reiser gjennom mange land det er fred i, men det er ikke godt nok for disse. Nei de skal til Europa og Norden og vi tullinger tar i mot dem med glede. Men, vi vil få som fortjent en vakker dag. 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #19 Skrevet 9. september 2015 Skremmende å vite at det finnes så sykt mange naive mennesker her i landet som støtter denne invasjonen. Snakk om å grave sin egen grav. Anonymous poster hash: e58f1...cba 13
Gothminister Skrevet 9. september 2015 #20 Skrevet 9. september 2015 Skremmende å vite at det finnes så sykt mange naive mennesker her i landet som støtter denne invasjonen. Snakk om å grave sin egen grav.Anonymous poster hash: e58f1...cba Det er typisk Norsk og være naiv. Mulig det er noe galt med vårt skolesystem? Men det er nok systematisk hjernevasking fra media og politikere. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå