Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne sted som selger Pampers Baby Dry str 5+ i Drammensområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en butikk i Drammensområdet som selger Pampers Baby Dry str 5+?

Evnt om du har anbefaling til annen god nattbleie?

Vår datter bruker nå str 5, og den tisses igjennom ca 1-2 ganger i uken. Har forsøkt med str 6, men den er alt for stor.

Har sett på sidene til Pampers at de har en 5+, men finner den ikke i noen butikker.

Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 3d6d4...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be nærbutikken din om å prøve å bestille de for deg :)

Anonymous poster hash: fcdf0...02a

Skrevet

Be nærbutikken din om å prøve å bestille de for deg :)

Anonymous poster hash: fcdf0...02a

Har prøvd. De sier at de skal, men kommer aldri inn...

Skrevet

Håper du finner den, jeg har allurat samme problem med sønnen min, men bor et heeelt annet sted. 5+ var riktig str for oss da 5 ble for liten, 6 er kjeeeeempestor!!

Anonymous poster hash: 551c6...0fc

Skrevet

Huggies har nattbleier for store barn, og de selger ofte på Rema har jeg sett.

Skrevet

Huggies har nattbleier for store barn, og de selger ofte på Rema har jeg sett.

Altså min bruker str 6, og er kun 2 år, så er jo ikke til store barn i den forstand :ler:

Anonymous poster hash: 4ffa9...053

• Liker 1
Skrevet

Altså min bruker str 6, og er kun 2 år, så er jo ikke til store barn i den forstand :ler:

Ah, beklager, aldri brukt pampers så ikke helt inne på størrelsene ^^

Skrevet

Håper du finner den, jeg har allurat samme problem med sønnen min, men bor et heeelt annet sted. 5+ var riktig str for oss da 5 ble for liten, 6 er kjeeeeempestor!!

Hvilken kjede tar de inn hos deg?

Skrevet

Bor i utlandet..

Skrevet

Rema1000 har bleier for større barn :) Husker ikke merke..

Anonymous poster hash: ab8d7...e80

Skrevet

Ikke nattbleier!

Skrevet

Ikke nattbleier!

Jupp! De har det her jeg bor hvertfall (Sørlandet).

Skrevet

Det er ikke snakk om så store bleier. De har større enn den jeg trenger. Barnet det er snakk om er kun 2 år. Men størrelse 5 holder ikke på alt tisset/er for liten, mens størrelse 6 er aaalt for stor.. Andre merker sine nattbleie er jeg ikke fan av, og forsøker derfor å finne et sted der de selger Pampers Baby Dry str 5+

Skrevet

Det er ikke snakk om så store bleier. De har større enn den jeg trenger. Barnet det er snakk om er kun 2 år. Men størrelse 5 holder ikke på alt tisset/er for liten, mens størrelse 6 er aaalt for stor.. Andre merker sine nattbleie er jeg ikke fan av, og forsøker derfor å finne et sted der de selger Pampers Baby Dry str 5+

Har sett den i Tyskland, men jeg har aldri noensinne sett den i Norge. Tror ikke den finnes på det norske markedet.

Anonymous poster hash: e1f7b...8da

Skrevet

Har sett den i Tyskland, men jeg har aldri noensinne sett den i Norge. Tror ikke den finnes på det norske markedet.

Anonymous poster hash: e1f7b...8da

Er det jeg begynner å frykte for jeg har lett etter den en stund, og føler at jeg har vært i snart alle butikker. Har også spurt 2 av de butikkene jeg handler mest i om de kan bestille den, men har foreløpig ikke sett snurten av de... Har funnet den til salgs på en utenlandsk nettbutikk, men det koster over 450,- for en pk med 68 stk. Ikke helt norske priser 😉 Og I tillegg kommer det 25% mva

Inntil videre tester vi ut at jenta vår har på seg str 6 utenpå str 5. Har forsøkt et par netter uten uhell. Ser ikke ut som hun bryr seg om den ekstra polstringen.

Skrevet

Ville bare si fra at her også er str 5 for liten og størrelse 6 for stor, men fungerer likevel greit med str 6 bare vi strammer godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...