AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Urklokker. Noen tanker rundt det? Eller blir det kanskje litt teit gave å gi bort? Anonymous poster hash: 9c681...2ed
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Hva er en urklokke? Anonymous poster hash: 6d2cd...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Hva er en urklokke? Anonymous poster hash: 6d2cd...3bd Haha! Jeg så det nå. jeg mente lommeur*** Anonymous poster hash: 9c681...2ed
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Lommeur er litt sexy. Ja! Jeg tenkte først lommekompass, men jeg finner det ingen steder i Norge. Bare sånne som er laget av plastikk, men ingen antikk-lignende. Og jeg er så lei av vanlige gaver, så da står jeg igjen med lommeur.. Anonymous poster hash: 9c681...2ed
Daria Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Som med alle andre gaver kommer det jo helt an på hvem du skal gi det til. Men på generelt grunnlag jeg er jo ikke uenig med Silfen - lommeur kan være sexy, hvis det passer antrekket og bæreren.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Som med alle andre gaver kommer det jo helt an på hvem du skal gi det til. Men på generelt grunnlag jeg er jo ikke uenig med Silfen - lommeur kan være sexy, hvis det passer antrekket og bæreren. Så klart er det sant. Dette er en person som har alt. Han liker å kle seg riktig og fint, men går jo ikke med dress og slikt til hverdagen. En inntelektuell person som liker å filosofere. Jeg tror faktisk dette kan være gaven Anonymous poster hash: 9c681...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Ut fra typen du beskriver høres det ut som en bra gave. Jeg kjenner en av samme slaget, og han har lommeur. Anonymous poster hash: 0baef...3c7
peppermyntete Skrevet 11. september 2015 #9 Skrevet 11. september 2015 Til vanlige folk helt udugelig som gave. Litt som slipsnål, du bruker den ca tre ganger i året. Til en skikkelig "type" som kjører stilen helt toppers!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 Jeg er litt delt. Jeg synes isolert sett at lommeur er en flott greie, men det er nesten så jeg også tenker at tiden har løpt fra dem (og nesten armbåndsur også, for den saks skyld), fordi vi alle har tilgang til klokken på telefonen vår nesten hele tiden. Det er sannsynligvis ikke mange ganger i året han er på tilstelninger hvor det er upassende å bære på telefonen sin. Samboeren min kler seg svært klassisk og bruker daglig antrekk som kunne blitt fint komplementert av et lommeur, men også han synes lommeur kan virke litt dilettantisk nå til dags. Men! Meningene er så klart delt om dette, og kanskje vil det være en perfekt gave til vennen din! Jeg ville bare bringe et litt annet synspunkt til torgs. Anonymous poster hash: 0e825...155
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 lommeur er stilig visst det er rette mannen som får det
Gjest Morello Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Hvis noen hadde gitt meg et lommeur hadde jeg lurt på hva faen de tura på, men er sikkert mange som ville likt det veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Til vanlige folk helt udugelig som gave. Litt som slipsnål, du bruker den ca tre ganger i året. Til en skikkelig "type" som kjører stilen helt toppers! Jeg er litt delt. Jeg synes isolert sett at lommeur er en flott greie, men det er nesten så jeg også tenker at tiden har løpt fra dem (og nesten armbåndsur også, for den saks skyld), fordi vi alle har tilgang til klokken på telefonen vår nesten hele tiden. Det er sannsynligvis ikke mange ganger i året han er på tilstelninger hvor det er upassende å bære på telefonen sin. Samboeren min kler seg svært klassisk og bruker daglig antrekk som kunne blitt fint komplementert av et lommeur, men også han synes lommeur kan virke litt dilettantisk nå til dags. Men! Meningene er så klart delt om dette, og kanskje vil det være en perfekt gave til vennen din! Jeg ville bare bringe et litt annet synspunkt til torgs. Anonymous poster hash: 0e825...155 lommeur er stilig visst det er rette mannen som får det Hvis noen hadde gitt meg et lommeur hadde jeg lurt på hva faen de tura på, men er sikkert mange som ville likt det veldig godt! Her var det mange delte meninger! Egentlig lette jeg etter en lommekompass også skrive ´´Så du alltid finner veien tilbake´´. Skulle liksom være en gave med mening bak. Og lommeur er på en måte også noe slikt, tenker jeg da, hvis jeg legger ved en liten, meningsfullt quote bak det. Jeg finner ingen lommekompass noen steder, ikke en slik en jeg vil ha. Hvis dere har en bedre idee, så del de gjerne med meg!! Jeg er åpen for det meste. Denne vennen er også en jeg har en romantisk historie med. Vi er kun venner nå, men han betyr fortsatt mye Anonymous poster hash: 9c681...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå