OPIgirl Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg har kjøpt ABH Contour kit, men hvilke koster bør jeg bruke for best resultat? Jeg er helt fersk på dette og har aldri prøvd det før.Hadde vært fint med navn og nummer på kostene. Kanskje et bilde også :-) Er veldig glad I MAC sine koster, men det må nødvendigvis ikke være MAC.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Mac - 109 til contour ved skinnbeinene osv Mac - 215 til nese contour Sigma - F55 til å blende Zoeva har også mange bra koster som er utrolig billige på douglas.no, men kan ikke huske nummerene på kostene Anonymous poster hash: eab92...fef
OPIgirl Skrevet 10. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2015 Mac - 109 til contour ved skinnbeinene osv Mac - 215 til nese contour Sigma - F55 til å blende Zoeva har også mange bra koster som er utrolig billige på douglas.no, men kan ikke huske nummerene på kostene Anonymous poster hash: eab92...fef Hva er MAC sitt alternativ til Sigma f55?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Hva er MAC sitt alternativ til Sigma f55? Mac #159Anonymous poster hash: eab92...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå