AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Var for 1 måned siden og fikk botx i sinnarynka å er enda ikke fornøyd, enda etter 2 påfyll. Begynner å bli lei og irritert for nå mener behandler jeg skal betale for det 3.påfyllet, ikke full pris men.. Er dette noe behandler kan kreve? jeg har trossalt betalt for å bli fornøyd?? Noen som har lignende opplevelse?? Anonymous poster hash: 31ee3...a78
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Var for 1 måned siden og fikk botx i sinnarynka å er enda ikke fornøyd, enda etter 2 påfyll. Begynner å bli lei og irritert for nå mener behandler jeg skal betale for det 3.påfyllet, ikke full pris men.. Er dette noe behandler kan kreve? jeg har trossalt betalt for å bli fornøyd?? Noen som har lignende opplevelse??Anonymous poster hash: 31ee3...a78 Hei! Hva er du ikke fornøyd med? Tok botox for første gang for rynkene i pannen for et par uker siden, og er usikker på hva jeg kan forvente av forbedring/resultater og ikke..Anonymous poster hash: 67c80...f4e
frk91 Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg ble heller ikke fornøyd. En uke etter jeg tok sprøyten så klarte jeg ikke å lage sinnarynke lengre, men når det hadde gått 1 mnd så begynte virkningen å avta. Men er du sikker på at resultatet ikke er bra nok? Det er ikke meningen at man skal bli helt mimikkløs i ansiktet. Botoxen er mest for at rynkene ikke skal bli dype, man skal klare å bevege litt på musklene.
_LanciA_ Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg ble kjempefornøyd. Tok sinnaryka for første gangen. Virka også på panna😄. Trengte ikke påfyll. Det er nå 2,5 mnd siden. Nå kan jeg ryke littegrann så må nok gjøre det igjen snart. Sjekket ut nøye plassen jeg tok botox. Virker som det er en del useriøse der ute.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Jeg driver med dette. Det er for det første store individuelle forskjeller, men de som har dype rynker må som regel ha mer botox enn andre. Jeg fyller også på en ekstra dose hvis det er nødvendig, virker ikke dette og jeg ser at pasienten har et større behov, så må de betale noe. Jeg kan jo ikke tape penger fordi folk har mye rynker Det finnes også mennesker som bryter ned botoxen mye fortere enn andre, men i gjennomsnitt varer botoxen 3-4 mnd.Anonymous poster hash: 015fc...6b7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Jeg driver med dette. Det er for det første store individuelle forskjeller, men de som har dype rynker må som regel ha mer botox enn andre. Jeg fyller også på en ekstra dose hvis det er nødvendig, virker ikke dette og jeg ser at pasienten har et større behov, så må de betale noe. Jeg kan jo ikke tape penger fordi folk har mye rynker Det finnes også mennesker som bryter ned botoxen mye fortere enn andre, men i gjennomsnitt varer botoxen 3-4 mnd.Anonymous poster hash: 015fc...6b7 Må jo også legge til at noen er helt hysteriske, og skal ikke ha NOE bevegelse der. Vil nok si at 1 av 30 personer kanskje må ha litt mer enn en vanlig dose. Selvfølgelig kan det være at noen er useriøse, men det taper de jo bare penger på, da vil jo ALLE klage. Vet du hvor mye ekstra du har fått? Kanskje hun/han ikke satt så mye mer?Anonymous poster hash: 015fc...6b7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Jeg tar botox mot sinnarynke og panne en gang i året, og kun den siste måneden før påfyll kan jeg rynke brynene slik at sinnarynken kommer fram. Anonymkode: df15e...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå