Gå til innhold

Trener du på Fresh? Eller andre steder med video-timer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er trenk gstimene der det er en video på skjerm vs et menneske som står forran deg/gruppa? Er det like bra med video? Det eneste jeg kn tenke meg er negativt er at man ikke får veiledning underveis og ikke kan stille spørsmål underveis eller etter timen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener hjemme med video og liker det veldig godt. Synes det er lettere å gi alt og virkelig pushe meg når ikke det er andre mennesker rundt meg.

Skrevet

Jeg er veldig glad i spinningtimene til Fresh, liker å ha så mye informasjon på skjermen hele tiden. På styrketimer er det greit med skjerm for da kommer instruktøren høyt opp så det er lettere å se hvilke øvelser hun holder på med. Men jeg merker at jeg ikke står på 100% når det er videotime, litt lettere å slakke unna når det ikke er noen der som passer på. Men det kan jo bare være meg.

Skrevet

Jeg har kun vært på spinningtimene hos fresh, men liker det veldig godt! Jeg er i veldig dårlig form etter kyssesyken slo meg helt ut for 1 år siden. Selv de letteste timene er for tunge for meg, så syns det er greit å kunne ta ting litt i mitt eget tempo, iten en instruktør som "kjefter" på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...