AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Hei Har vært på date med en fyr fra sukker, og det klaffet veldig bra! Vi bare gikk en liten tur, og drakk kaffe ute i sola og skravlet et par timer, men det var ingen tvil om at det er kjemi her. Og vi avtalte å møtes på fredag igjen når vi skiltes. Men etter litt melding fram og tilbake så har vi begge lyst til å møtes FØR fredag også... Først ble jeg invitert til å være med ut og seile i dag, men det rekker jeg ikke pga jobb. Så da skal vi møtes i morgen. Men føler at det er min tur til å foreslå hva vi skal gjøre, og trenger litt tips... Jeg regner med at det fort blir middag hjemme hos en av oss på fredag, så i morgen bør det være noe litt avslappet, med god mulighet til å snakke og bli bedre kjent. Men siden vi allerede har vært ute på tur liksom så ble jeg litt tom for Ideer. Forslag? Jeg er så innmari uvant med denne settingen. Anonymous poster hash: 56a06...553
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Biljard, shuffleboard, etc? Middag ute? Enda en kaffedate (synes det er veldig greit, jeg). Anonymous poster hash: 3e324...50f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Bowling Anonymous poster hash: 5317d...fd8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 TS her. Glemte å nevne at vi begge har barn og ikke ønsker å være veldig "offentlig" om datingen nå i starten av hensyn til dem. Bowling var egentlig et godt forslag, men der er det litt stor sjanse for å møte på venner av ungene, og det er jeg ikke helt klar for... Om vi ikke tar det ganske sent da kanskje.... Kanskje en tur i skogen eller tilsvarende er det tryggeste tross alt... Anonymous poster hash: 56a06...553
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Tur i skogen med engangsgrill da. Det er kjempekoselig og romantisk Anonymous poster hash: 5317d...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Biljard på en brun pub (på dagtid) der ingen dere kjenner setter foten Ellers syns jeg grill i skogen som nevnt over her var bra forslag! Det er fremdeles ikke for kaldt. Jeg ble bedt på det en gang og smeltet helt av forslaget.. Trengte ikke å gå langt inn i skogen men max 10 min fra trikke holde plassen haha Anonymous poster hash: 1e228...f3a
Gjest O.G. Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Trener dere begge? Gå å trene sammen?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 TS her. Ja vi trener begge to, så vi kunne selvfølgelig trent sammen. Men vet ikke om jeg er helt klar for å vise meg fra den svette siden altså... Det blir en gåtur i skogen etterfulgt av kino. Det bør bli bra. Anonymous poster hash: 56a06...553 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Jeg har hatt treningsdate som første date, og det har vært en suksess! Ingen fare å svette litt tidlig Men gåtur i skogen og kino blir helt sikkert bra! Lykke til =) Anonymous poster hash: 598ec...a93
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #10 Skrevet 10. september 2015 Hei Har vært på date med en fyr fra sukker, og det klaffet veldig bra! Vi bare gikk en liten tur, og drakk kaffe ute i sola og skravlet et par timer, men det var ingen tvil om at det er kjemi her. Og vi avtalte å møtes på fredag igjen når vi skiltes. Men etter litt melding fram og tilbake så har vi begge lyst til å møtes FØR fredag også... Først ble jeg invitert til å være med ut og seile i dag, men det rekker jeg ikke pga jobb. Så da skal vi møtes i morgen. Men føler at det er min tur til å foreslå hva vi skal gjøre, og trenger litt tips... Jeg regner med at det fort blir middag hjemme hos en av oss på fredag, så i morgen bør det være noe litt avslappet, med god mulighet til å snakke og bli bedre kjent. Men siden vi allerede har vært ute på tur liksom så ble jeg litt tom for Ideer. Forslag? Jeg er så innmari uvant med denne settingen. Anonymous poster hash: 56a06...553 Har dere har sex ennå? Hvis ikke, finn på noe romantisk ute i solen mens det ennå er litt vær. Anonymous poster hash: 4b164...994
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #11 Skrevet 10. september 2015 TS her. Ja vi trener begge to, så vi kunne selvfølgelig trent sammen. Men vet ikke om jeg er helt klar for å vise meg fra den svette siden altså... Det blir en gåtur i skogen etterfulgt av kino. Det bør bli bra. Anonymous poster hash: 56a06...553 Kino er faktisk litt oppskrytt som tidlig date. Har der ebare truffet hverandre en gang? Hvor lenge har dere hengt, hvor godt er der ekjent? Hvis dere snakker på telefon eller chatter hver dag, så la gå. Men hvis ikke, finn på noe som gjør at hverandre er i fokus. Problemet med kino, selv om ideen er god, er at begge har fokus på noe annet i stedenfor hverandre, mye av tiden renner vekk uten at dere får blitt bedre kjent, og ofte sitter man og prøver å fokuser epå filmen, men blir litt kusntig fordi du sitter ved siden av noen som er hot og du er selvbevisst etc - vanskelig setting om der eikke kjenner hverandr elitt og kan slappe av. Anonymous poster hash: 4b164...994
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #12 Skrevet 10. september 2015 TS her. Ja vi trener begge to, så vi kunne selvfølgelig trent sammen. Men vet ikke om jeg er helt klar for å vise meg fra den svette siden altså... Det blir en gåtur i skogen etterfulgt av kino. Det bør bli bra. Anonymous poster hash: 56a06...553 Ah, rådene kom for sent ser jeg. Jaja, hold oss gjerne oppdatert og si om det ble en suksess. Anonymous poster hash: 4b164...994
Charmander Skrevet 10. september 2015 #13 Skrevet 10. september 2015 (endret) Biljard, shuffleboard, etc? Middag ute? Enda en kaffedate (synes det er veldig greit, jeg). Anonymous poster hash: 3e324...50f Nei, dette skal TS ikke gjøre. En kaffe-date fungerer kun som første date da man kan møtes og se om man er på bølgelengde. Om man er det så er det helt unødvendig med en kaffe-date til og hadde en mann foreslått dette på date 2, hadde han ikke vært annet enn sykt beta. Jeg ville invitert han på middag, og laget mat sammen med et glass vin og litt lett musikk. Dere kan gjøre en aktivitet, men om dere prater bra sammen og har mye og prate om så er ikke middag noe problem. Jeg synes det er kjempehyggelig å lage mat sammen om det er med en date eller en jeg er sammen med... Aktivitetene som ble nevt er jo også en god ide, shuffleboard og bowling fungerer meget greit. Kino bruker jeg ikke å gjøre i startfasen, det kan jeg gjøre med andre venner. Endret 10. september 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #14 Skrevet 10. september 2015 Kino er faktisk litt oppskrytt som tidlig date. Har der ebare truffet hverandre en gang? Hvor lenge har dere hengt, hvor godt er der ekjent? Hvis dere snakker på telefon eller chatter hver dag, så la gå. Men hvis ikke, finn på noe som gjør at hverandre er i fokus. Problemet med kino, selv om ideen er god, er at begge har fokus på noe annet i stedenfor hverandre, mye av tiden renner vekk uten at dere får blitt bedre kjent, og ofte sitter man og prøver å fokuser epå filmen, men blir litt kusntig fordi du sitter ved siden av noen som er hot og du er selvbevisst etc - vanskelig setting om der eikke kjenner hverandr elitt og kan slappe av. Anonymous poster hash: 4b164...994 Jeg er faktisk litt uenig her. Sånn i utgangspunktet er jeg med på at kino er en dårlig aktivitet i bli kjent-fasen, men for noen tror jeg faktisk det kan være bra. Min nåværende og kjæreste og jeg dro på teater på date nr. 2. Vi er begge litt sjenerte når vi treffer nye mennesker, og selv om første date var bra, var det litt stillhet innimellom, uten at det ble kleint eller no. Men jeg inviterte henne faktisk med på Nationalteateret for vår andre date. Så dro vi ut for et glass vin og prat etterpå. Funket faktisk veldig bra. Da hadde vi en ganske god og felles inngangsport til resten av kvelden, og snakket mye om stykket vi så. Tror vi fant ut mye mer om hverandre og felles tanker/egenskaper/interesser gjennom å reflektere over stykket enn vi hadde gjort ved å sitte å snakke om interesser og lignende på mer "vanlig" vis. Kino blir jo litt annerledes enn teater da, men jeg tror samme greien kan gjøre seg gjeldende der. Er man to mennesker som er litt stille og reserverte innledningsvis, tror jeg det kan funke ypperlig. Anonymous poster hash: 6bd34...e9e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #15 Skrevet 11. september 2015 TS her: Nei, vi har ikke sex ennå. Prøver å vente litt med det. Ble ikke mer enn et par klemmer på første date, og det holdt lenge for meg. Ble vellykket date i går. Hadde en fin gåtur i litt over 1 time i sola i naturskjønt område, med hyggelig prat og et par kyss.... Og så ble det en kopp kaffe før kino. Jeg er vel enig i at kino ikke er den beste aktiviteten på tidlig date egentlig, men det var helt greit siden vi hadde et par timer i forkant. Og tid til å prate litt i bilen når han kjørte meg hjem etterpå. Og i kveld er jeg invitert til han, for å lage mat sammen... Så ja, det går veldig bra. Masse kjemi, blafring i magen og i det hele tatt.... Fantastisk flott og hyggelig fyr, som tydelig viser (og sier) at han er interessert, uten å presse seg på på noen måte. Og med masse felles interesser så er dette veldig lovende syns jeg. Kunne bare timene fly avgårde i dag.... Anonymous poster hash: 56a06...553 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #16 Skrevet 11. september 2015 Blir nok noe på denne karen i kveld, ja!Anonymous poster hash: ced9a...4fa 1
Engel Skrevet 11. september 2015 #17 Skrevet 11. september 2015 (endret) Feil tråd! Endret 11. september 2015 av Engel
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #18 Skrevet 11. september 2015 Blir nok noe på denne karen i kveld, ja!Anonymous poster hash: ced9a...4fa Hehe. Jeg har alle intensjoner om å vente, men man vet jo ikke hva kvelden bringer... Anonymous poster hash: 56a06...553 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #19 Skrevet 11. september 2015 Hehe. Jeg har alle intensjoner om å vente, men man vet jo ikke hva kvelden bringer... Anonymous poster hash: 56a06...553 Haha, typisk jentetankegang😉 Dvs. svaret ditt var helt klart et mindre godt kamuflert "JA!!", gitt at stemningen er god og han tar initiativet til det.Anonymous poster hash: ced9a...4fa
Livan Skrevet 11. september 2015 #20 Skrevet 11. september 2015 TS her: Nei, vi har ikke sex ennå. Prøver å vente litt med det. Ble ikke mer enn et par klemmer på første date, og det holdt lenge for meg. Ble vellykket date i går. Hadde en fin gåtur i litt over 1 time i sola i naturskjønt område, med hyggelig prat og et par kyss.... Og så ble det en kopp kaffe før kino. Jeg er vel enig i at kino ikke er den beste aktiviteten på tidlig date egentlig, men det var helt greit siden vi hadde et par timer i forkant. Og tid til å prate litt i bilen når han kjørte meg hjem etterpå. Og i kveld er jeg invitert til han, for å lage mat sammen... Så ja, det går veldig bra. Masse kjemi, blafring i magen og i det hele tatt.... Fantastisk flott og hyggelig fyr, som tydelig viser (og sier) at han er interessert, uten å presse seg på på noen måte. Og med masse felles interesser så er dette veldig lovende syns jeg. Kunne bare timene fly avgårde i dag.... Anonymous poster hash: 56a06...553 Noen er forelsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå