Gå til innhold

Jeg holder på å bli gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr en måneds tid, før det pratet vi sammen på nett en måned.

Den siste tiden har han blitt annerledes, jeg får ikke like mye snaps og meldinger som tidligere( før var det flere ganger om dagen, nå bare en til to snaps ). Vi møtes kanskje en gang i uka, og jeg syns vi har det veldig greit sammen. Kjenner jeg har falt alt for hardt for denne fyren, klarer ikke tenke på noe annet enn han. Hvordan kan jeg spørre han på en fin måte om jeg bør ta ett hint pga hans tilbakeholdenhet, eller om det er fordi han er lei av å sende meldinger, eller om det er jeg som overanalyserer saken? Jeg vet jo egentlig at jeg gjør det, men jeg klarer ikke la være å tenke på han, og vil dermed heller vite om han ikke ønsker mer kontakt, slik at jeg kan kanskje kan klare å tenke på noe annet...

Anonymous poster hash: d784d...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er det når dere treffes? Hva slags dater har dere?

Anonymous poster hash: 6f150...e21
Skrevet

Vi pleier å treffes hjemme hos en av oss, ser film prater osv. Jeg syns vi har det veldig koselig, og alle gangene vi har møttes har jeg fått melding dagen etter om at han har hatt det veldig hyggelig.

Skrevet

Svarer du på meldingene hans og sender du snap tilbake? Jeg er skikkelig lei av en date jeg har holdt på med fordi han gidder ofte ikke sende snaps tilbake eller svare på meldinger. Da er det rimelig dødfødt i mine øyne. Jeg har gitt opp.

Anonymous poster hash: aec2f...e29

Skrevet

Jeg svarer på meldingene og noen av snapsene. Men siden han ikke svarer på alle mine( han svarer innimellom), så har det nok blitt mindre herfra og... Jeg føler jeg maser på han uansett hva jeg gjør... Men meldinger svarer han på alltid.

Vi har avtalt å møtes i dag, men jeg er redd for at jeg ikke kommer til å høre noe fra han... Er det da teit å melde å spør om det blir noe senere? Eller bør jeg bare vente og hvis ikke det kommer noe så får det bare være ...

Skrevet

Kan jo hende han har funnet en annen og ikke tort si det til deg ? 

Anonymous poster hash: 1b43e...2ab
Skrevet

Holder du på å bli gal, og er klar over dette selv, så søk hjelp før du blir gal.

Anonymous poster hash: bb92e...fc1

Skrevet

Vi pleier å treffes hjemme hos en av oss, ser film prater osv. Jeg syns vi har det veldig koselig, og alle gangene vi har møttes har jeg fått melding dagen etter om at han har hatt det veldig hyggelig.

Sex hver gang? Det er ikke et veldig godt tegn om dere ikke finner på andre ting sammen. Det koster ham ingenting å sende en melding dagen etter. 

Foreslå at dere treffer for lunsj, ser en film ute, eller treffes med dine eller hans venner.

• Liker 1
Skrevet

Det kan hende. Men jeg føler jeg må ha er svar av han. Kan jeg sende en melding og spørre om han fortsatt er interessert eller ikke? Jeg er litt redd det skal ødelegge hvis jeg spør direkte om han fortsatt vil treffes. Men samtidig så hadde det vært greit å vite sikkert.

Skrevet

De to siste gangene vi møttes har vi hatt sex.

Vi finner ikke på så mye annet enn å være hjemme da han går på krykker og det er tungvint å gå ut for han :/

Skrevet

Det kan hende. Men jeg føler jeg må ha er svar av han. Kan jeg sende en melding og spørre om han fortsatt er interessert eller ikke? Jeg er litt redd det skal ødelegge hvis jeg spør direkte om han fortsatt vil treffes. Men samtidig så hadde det vært greit å vite sikkert.

Problemet med å sende en slik melding er at han sannsynligvis uansett sier at han er interessert. Enten fordi han ikke vil såre deg, eller fordi han er interessert nok til å treffe deg nå og da, han er bare ikke så interessert. Det du lurer på er jo om han liker deg like mye som du liker ham. 

Det beste er alltid å se på en manns handlinger fremfor ord. Folk sier kanskje ikke alltid hva de tenker, men de vil som regel vise deg det. 

Skrevet

Men jeg prøver å se handlingene hans, jeg får bare følelsen av at ene dagen er alt greit og andre dagen så er han ikke interessert. Jeg tror jeg prøver meg på en melding, og håper han kan være ærlig...

Skrevet

Men jeg prøver å se handlingene hans, jeg får bare følelsen av at ene dagen er alt greit og andre dagen så er han ikke interessert. Jeg tror jeg prøver meg på en melding, og håper han kan være ærlig...

Jeg ville heller spurt om han er interessert i å treffe andre, og sagt at du treffer ingen andre gutter og har heller ikke planer om det.

Om han er "interessert" er litt for vagt. Spm. om eksklusivitet er mer konkret.

Skrevet

Sant.. Men jeg føler bare det spørsmålet blir litt for "alvorlig" til at vi bare har møttes en måned... Redd for å skremme han bort om han skulle være interessert i å treffes mer...

Skrevet

Sant.. Men jeg føler bare det spørsmålet blir litt for "alvorlig" til at vi bare har møttes en måned... Redd for å skremme han bort om han skulle være interessert i å treffes mer...

Men det å sende en vagere melding er jo ikke svar på noe som helst. Det du da egentlig mener er at en melding som "er du egentlig interessert?" antakelig får et positivt svar uansett fordi han ikke er stilt til veggs. Men da er du like langt, for svaret betyr ikke så mye. 

Hvis du mener det er for tidlig ville jeg bare fortsettet å datet, men på en annen måte (ikke sex). Hvis det fungerer, kan du om et par ukers tid ta opp spm. om eksklusivitet.

Skrevet

Nei det er vell egentlig ikke det.. Er nok bare jeg som er redd for å få et negativt svar hvis jeg spør mer konkret.

Men det er vell bedre enn å gå å analysere alt...

Skrevet

herregud så damer stresser. forventer du at han skal sende deg flere snaps og mld hele tiden? sorry, det er ikke sånn forhold fungerer. slikt vil avta og det er ingenting å krisemaksimere

Anonymous poster hash: 78000...f30
Skrevet

vel, han har et liv utenom deg. ekstremt slitsomt med folk som overanalyserer alt bare fordi jeg feks ikke svarer på 12 timer.

Skrevet

så hva er egentlig problemet?

at han ikke sender deg nok snaps? 

Skrevet

Nei, det er ikke det som er problemet... Og jeg vet at jeg overanalyserer, men jeg er jente :P jeg bare syns han er endret, og lurer på hvorfor... Men jeg får slutte å tenke så mye og bare se hvor det går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...