ndbep Skrevet 18. september 2004 #1 Skrevet 18. september 2004 Er det noen her som har erfart, eller hørt om noen bivirkninger når det gjelder p-sprøyten. Har nettopp begynt, og er usikker på om jeg skal fortsette eller ikke. Har hittil hørt om vektøkning og benskjørhet. Håper på respons fra noen som vet.
Himmelblå Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 har en venninne som brukte p-sprøyte. har ikke selv brukt den. hun fikk vel strengt tatt alle bivirkninger... :veldigsur: deprimert til tider, nedsatt sexlyst, hårtap... les pakningsvedlegget eller se på www.felleskatalogen.no
Dødspingvinen Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Jeg fikk ganske kraftige depresjoner. Forsto ikke selv at det hadde tilknytning til p-sprøytene, men har forstått det etter at jeg sluttet med de. Har ikke følt meg deprimert en eneste dag siden..
~Viva~ Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Om du har eller kan komme til å legge planer om barn i en ikke altfor fjern framtid er det også greit å ha i bakhodet at det kan ta opptil halvannet år etter siste sprøyte før du kan bli gravid.
ringblomst Skrevet 19. september 2004 #5 Skrevet 19. september 2004 Har gått på p-sprøyte nå siden mai måned, har to venninner som har gått på dem i årevis. Ingen av oss har egentlig hatt noen bivirkninger med unntak av småblødninger en gang i blant.
Shagya Skrevet 20. september 2004 #6 Skrevet 20. september 2004 P-sprøyte hadde absolutt vært et alternativ for meg, hadde det ikke vært for skrekkhistoriene jeg har fått servert av venninner som har blødd i 6 mnd til et år p.g.a sprøyta.
Gjest Eir Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Jeg har gått på den i tre år og ikke hatt en eneste bivirkning, bortsett fra at jeg mistet menstruasjonen etter første sprøyta, men det kan jo være greit også. Har ennå ikke fått tilbake eggløsningen etter at jeg sluttet , men er klar over at det kan ta 1-2 år. Vektøkning kommer av at man kan få økt apetitt, så dersom man er litt bevisst at man spiser like mye som før, så vil man ikke gå opp i vekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå