AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Er det rart? Ta med lillesøster på kino siden jeg er hjemme med 1 åringen. Skal se innsiden ut:)Anonymous poster hash: 92510...881
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Så lenge ikke 1 åringen er en som gråter hele tiden, men gjerne sover og er stille, så er det vel ikke noe problem og heller ikke rart. Men hvis ungen gråter av den minste ting, så kanskje ikke helt passende siden det vil forstyrre andre? Men hvis det er baby kino er vel takhøyden for gråting litt høyere? Anonymous poster hash: e35c6...cfe
Jade Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 (endret) Klart du kan 😊 kos dere! Eneste problemet med å gå på babykino er om man ikke tåler babylyder, lavere volum og å se amming. Endret 9. september 2015 av Jade 3
Gjest Magnifiq Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Om det er på babykino er det ikke noe problem.
Sushi Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Det ville jeg aldri gjort med min på 15 mnd, men barn er jo veldig forskjellige. 1
Jade Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Det ville jeg aldri gjort med min på 15 mnd, men barn er jo veldig forskjellige. Hvorfor er det dumt å ta en 15 mnd jente på en babykino?
Sushi Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Hvorfor er det dumt å ta en 15 mnd jente på en babykino? Min hadde aldri klart å sitte stille så lenge, (og jeg ønsker strengt tatt heller ikke at han skal sitte og se på film når han er så liten). Så med mindre det hadde klaffa med sovetida hadde det aldri gått. For oss, som sagt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Jeg tar ikke lenger med mitt barn på babykino. Og han er 9 måneder. Skulle han mot formodning ha sovet, kunne jeg vurdert det. Men han hadde kjedet seg i hjel, vært desperat etter å krabbe/leke/utfolde seg og vært generelt urolig. Så for meg virker det som en dårlig ide med mindre barnet sitter i ro. Min erfaring er at babykino basser best når de er små og sover hele tiden og ellers er stille. Selv om det er babykino kan en ikke ha barn som skriker og turer på. Det er fremdeles kino, bare tilpasset foreldre med babyer. Anonymous poster hash: f8803...478 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde heller aldri gjort det. Filmen er jo ikke for barn, og hva får egentlig barnet ut av det? Nei, du kan dra på kino en annen gang. Babyer har andre behov enn barn på 15 måneder, et barn på rett over året ønsker å leke, prate, gå rundt, bevege seg etc. (Og det heter ikke baby lenger når barnet er nesten halvannet år altså.) Anonymous poster hash: ac025...5e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå