Gå til innhold

Har du epilator fra Braun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny epilator, og vil ha en fra Braun, da jeg har vært veldig fornøyd med det tidligere. Generasjon 9 er vel de nyeste, og da forhåpentligvis de beste, så jeg tenker på en av dem. Det jeg ikke klarer å finne ut av er om de kan brukes på strøm, eller om de MÅ lades opp, og så brukes trådløst. Kan noen svare meg på det?

Det står at de varer ca 40 minutter på en oppladning, men for meg tar det ofte en time å få ferdig all epilering om jeg virkelig skal gjøre det ordentlig. Dumt om jeg må ta en times ladepause midt i. Jeg håper at det er litt fordi min gamle epilator er vel, gammel, og at det går fortere med en nyere, men jeg vil uansett helst kunne kjøre den på strøm!

Noen som vet dette?

Anonymous poster hash: 59095...f6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Braun har jo ørten modeller, så du må se hva som gjelder for din modell. 

Jeg kjøpe en Silk Epil fra Braun i vår, og er kjempefornøyd med den. Den kan brukes i dusjen, og er oppladbar. Det står batteriet varer i 40 min. Jeg har til nå aldri gått tom for strøm. Lurer litt på hvordan du klarer bruke over en time hver gang?? Jeg epilerer både lår og legger på under et kvarter. 

Du kan jo bruke den med ledningen i også, ikke noe i veien for det. Men selvsagt ikke i dusjen med ledning i. 

Anonymous poster hash: 28fde...650
Skrevet

Jeg har sett på sidene til Braun, og har ikke klart å lese meg til om de kan brukes med ledning i. Det er derfor jeg spør her. :) Skal selvsagt spørre i butikken også, men erfaringsmessig så vet de ikke noe mer enn meg når det gjelder slike ting.

Har ingen behov for å bruke den i dusjen, så det er ingen problem. :)

Jeg håper jo virkelig at det er min gamle epilator som er treig (tror det er en sånn generasjon 3, med 20 pinsetter), og at det går vesentlig fortere med en ny! Og om det går såpass fort da, så er det ikke så farlig om jeg ikke kan bruke den på ledning. Det skal også sies at jeg er så flink til å gjøre det ofte, så det blir jo litt mer hår å ta... Eller kanskje jeg bare har ekstremt lange bein? ;-)

Skrevet

Jeg har sett på sidene til Braun, og har ikke klart å lese meg til om de kan brukes med ledning i. Det er derfor jeg spør her. :) Skal selvsagt spørre i butikken også, men erfaringsmessig så vet de ikke noe mer enn meg når det gjelder slike ting.

Har ingen behov for å bruke den i dusjen, så det er ingen problem. :)

Jeg håper jo virkelig at det er min gamle epilator som er treig (tror det er en sånn generasjon 3, med 20 pinsetter), og at det går vesentlig fortere med en ny! Og om det går såpass fort da, så er det ikke så farlig om jeg ikke kan bruke den på ledning. Det skal også sies at jeg er så flink til å gjøre det ofte, så det blir jo litt mer hår å ta... Eller kanskje jeg bare har ekstremt lange bein? ;-)

Når man lader, må den stå i et ladingsstativ, så man kan ikke bruke den med ledning..

Anonymous poster hash: 144e2...69b

Skrevet

Jeg har en 8 år gammel epilator fra Braun. Epilerer en gang i uken og bruker 45-80 minutter avhengig av hvor glatte legger jeg ønsker. Brukte ikke noe kortere tid da den var ny.

Anonymous poster hash: 53459...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...