Gå til innhold

Når må man satse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har akkurat startet å date en mann. Eller det startet som en veldig omdiskutert greie på Kg, altså friends with bennefits. Men de siste gangene vi har funnet på noe har ingenting handlet om sex. Og det begynner å gå opp for meg at han holder på å falle for meg. Jeg liker han også veldig godt, men jeg vet ikke om jeg kunne vært i et forhold med han.

Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg vil. Er egentlig litt redd for at han skal spørre meg om vi skal være eksklusive eller noe slikt. Eksklusivitet er ingen "big deal", da jeg uansett ikke styrer på med andre. Men jeg forstår jo at hvis jeg sier ja til dette så er vi på vei mot et forhold.

Det jeg lurer på er vel når må man ta stilling til hva man vil, og om man vil gå videre med dette?

Kan jeg si ja til eksklusivitet med en tanke om at vi fremdeles må bli enda bedre kjent før vi går noe vei videre fra det.
Eller må jeg ta stilling til om jeg vil være i et forhold på det tidspunktet hvor han drar dette opp, og eventuelt avslutte hvis jeg ikke vet om jeg vil inn i et forhold?

Håper dette ga mening for noen. og at det er noen KGer som kan være behjelpelige med dette?

Anonymous poster hash: 86b48...700
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel bare si det når han bringer det opp..?

At ja, du er ekslusiv med han på den måten at det bare han du dater...

Men at du trenger mer tid på å gå inn i et typisk forhold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...