Gå til innhold

Beste sports-bh til ridning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på let etter gode sports-bher til å bruke når jeg trener hestene og det er neimen ikke lett. Har bestilt en fra shock absorber som jeg håper er god, men trenger flere også siden jeg har flere hester og trener hver dag. Jeg har noen fra hm man drar over hodet, sånne topper liksom, men syns ikke de støtter bra nok. Dessuten er det tungvint, vil heller ha vanlig bh-lukker. Så de blir ofte til at jeg kun bruker vanlig bh under toppen/genseren og da er det ikke alltid så behagelig å sitte nede i trav på hest med store bevegelser. :P Sliter veldig med nakke, skuldre og rygg også, mistenker at det kan ha noe med dette å gjøre selv om jeg ikke syns jeg har så store pupper. Har også mange bher som er for løse rundt ribbeina, men de byttes ut. Brukte som mange andre feil str i mange år. Brukte 70 og 75, trenger 60/65. Ofte kjøpt 70 likevel siden 60/65 ikke er så lett å få tak i, men har sluttet med det nå.

Jeg er smal rundt ribbeina og trenger stor cup. Bruker 60F/G og 65 E/F i vanlige bher. Bestilte shock absorberen i 65E, håpe den passer. Noen tips til andre gode sports-bher, gjerne ikke altfor dyre?

Endret av Borghild 2.0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :) kanskje det blir flere sånne da. :) Gleder meg til jeg får den ihvertfall, håper den passer.

Skrevet

Sjokk absorberer run er uten tvil blandt de beste. Run-varianten har vunnet mang en test. Et tips er å kjøpe hos timarco, Nelly etc når de har salg.

Anonymous poster hash: c6bf7...477

Skrevet

Tusen takk for tips. :) Skal sjekkes ut. Den jeg har bestilt heter classic flexiwire. Fant den på ebay til 230 kr pluss 50 i frakt. Bestilt fra England.

Skrevet

Tusen takk for tips. :) Skal sjekkes ut. Den jeg har bestilt heter classic flexiwire. Fant den på ebay til 230 kr pluss 50 i frakt. Bestilt fra England.

Shock absorber generelt er nok veldig bra, men det er deres RUN-vaiant som har vunnet alle testene, så ville absolutt vurdert den :) Jeg brukte masse ulike varianter tidligere, inntil jeg prøvd emin første shoch absorber run. nå har jeg 3. de er litt små i størrelsen, jeg bruker 65 og 70 i BH (litt avhengig av hvilken butikk..), og har 70 i S.A.

Anonymous poster hash: c6bf7...477

Skrevet

Shock absorber generelt er nok veldig bra, men det er deres RUN-vaiant som har vunnet alle testene, så ville absolutt vurdert den :) Jeg brukte masse ulike varianter tidligere, inntil jeg prøvd emin første shoch absorber run. nå har jeg 3. de er litt små i størrelsen, jeg bruker 65 og 70 i BH (litt avhengig av hvilken butikk..), og har 70 i S.A. Anonymous poster hash: c6bf7...477

Så bra. :) Da satser jeg på den neste gang. Skal bytte ut de andre jeg har, så trenger en 3-4 stk. Må bare få den andre først så jeg får sett på str og sånt. Håper 65 passer meg da som bruker 60 og 65 ellers. Har run-varianten vanlige bh-hemper? Hvordan er cup-str? Håper virkelig dette kan hjelpe på nakke/skulder og ryggproblemene mine også. Selv om puppene ikke er gigantiske er det jo ubehagelig at de hopper opp og ned, særlig i nedsettende trav. Sportsbh-toppene fra hm er helt greie, bedre enn ingenting, men kunne støttet litt mer og dessuten er det tungvint å dra de over hodet, særlig siden de må være veeeeldig trange for å holde stellet på plass. :P Bruker vanlig bh under også. Pupper er egentlig noe herk altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...