Gå til innhold

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en veldig kjekk og morsom mann.Han er tiltrekkende.Har alltid klær jeg liker,sånn stilig men ikke overdådig,skjorter,jeans og boots.En kombinasjon som er tøff men samtidig avslappet og pet,og litt sånn at han skiller seg ut fra mengden.Han gjør det på mange måter,for vi har vært sammrn ute syv ganger nå,og han samler folk,alle har det utrolig gøy,inkludert meg.

Jeg sa på aller de første date at jeg var allergisk mot dansebandmusikk,foruten på Midsommeraften i Sverige,da jeg ofte har feiret den og da hører det med:-)Syns det er koselig akkurat i den settingen!

Han sa ingenting da,og jeg har ikke tenkt mer på det.Ikke før nå,for vår 8.date var hos han.Han hadde det rent og ryddig,han lagde god mat,hadde tent levende lys,og ja,i det hele tatt veldig koselig.

Han har sjarmert meg i senk,også fordi han har vist en side som ikke så mange menn jeg har møtt har:han har ikke stresset med sex,ingenting annet enn kyss og oppmerksomhet på en smigrende og god måte.

Så i kveld kom det fram at han synger i danseband.Jeg fikk hakeslipp,tenkte på hva jeg hadde sagt om at jeg er allergisk

allergisk.Samtidig ble jeg jo overrasket,for han virker ikke sånn over-romantisk eller klisje,tvert i mot!

Visste ikke hva jeg skulle si,og jeg fikk for meg at dette kan bli et problem: -(

Han er mye ute og spiller,og ikke for alt i verden om jeg vil se det eller være tilstede!

Jeg takler det bare ikke.

Jeg liker han så utrolig godt,og han har oppført seg helt eksemplarisk hele veien.

Jeg oppdaget noen Cd'er i hyllen hans,så sånn det kom fram.Det var bandet han er med i.

Han virket ikke brydd,men så litt sånn "tatt på fersken"ut.

Shit.Jeg har dårlig samvittighet,men jeg var jo bare ærlig.Og jeg klarer ikke se synet for meg han i dansbandkostyme,jeg virkelig misliker det big time!

Er redd det ødelegger fordi det tar mye av fritiden hans.

Samtidig som jeg får vondt i både kropp og sjel av så enkel musikk og ikke minst tekster.

Lurer på om jeg skal bare kutte oss ut.Ser litt framover.

Men han er jo helt utrolig bra ellers,og jeg tenker på at han ikke har ville fortelle dette fordi jeg da det jeg sa.

Det gjør litt vondt,men det gjør litt vondt at han synger i danseband også.Det strider mot alt jeg mener er god musikk!

Men så er han så bra på alle andre måter og har en interessant jobb som krever lang utdannelse og dyp interesse.

Blir så forvirret og usikker på hva jeg skal tenke.

Anonymous poster hash: 083ac...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klasker meg selv i panna*

Skrevet

Stopp å date han. Du er jo bare etter materielle goder og har ingen ting å tilby han.

Anonymous poster hash: 2d92f...00c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...