Gjest frustrert Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 Vi er prøvere. Jeg pleier å kjenne når jeg har EL. Jeg skulle hatt EL onsdag/torsdag denne uken som var, men jeg kjente ingenting! :evil: ..eller har man ikke EL når man er gravid?? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg vet det faktisk ikke.. :oops: Kan det være at jeg ikke har kjent det fordi jeg faktisk allerede er gravid?? Eller er det slik at man av og til ikke kjenner at man har EL? Hhhmm... Jeg har alltid kjent det før. Håper noen kan gi noen svar til et vimsehode.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #2 Del Skrevet 18. september 2004 Vi er prøvere. Jeg pleier å kjenne når jeg har EL. Jeg skulle hatt EL onsdag/torsdag denne uken som var, men jeg kjente ingenting! :evil: ..eller har man ikke EL når man er gravid?? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg vet det faktisk ikke.. :oops: Kan det være at jeg ikke har kjent det fordi jeg faktisk allerede er gravid?? Eller er det slik at man av og til ikke kjenner at man har EL? Hhhmm... Jeg har alltid kjent det før. Håper noen kan gi noen svar til et vimsehode.. :oops: Jeg har aldri kjent at jeg har hatt EL. Hvis du tror du er gravid - hva med å ta en test? (Og, nei, man har ikke EL når man er gravid.) Alternativene dine er a) du er gravid B) du har hatt EL c) du har ikke hatt EL (hoppet over eller forsinket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert Skrevet 18. september 2004 #3 Del Skrevet 18. september 2004 Må man ikke vente til man skulle hatt mensen til man tar en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 18. september 2004 #4 Del Skrevet 18. september 2004 Den som ikke spør får ikke svar! (Så jeg syns det var lurt av deg å spørre). Jeg antar at du snakker om EL etter forrige mens. Og at du ikke har testet for EL med EL-tester. Selv om du pleier å kjenne EL, betyr ikke det nødvendigvis at du ikke har hatt EL, selv om du ikke kjente noe denne måneden. Men innimellom kan du oppleve å ikke ha EL en måned. Hvis du hadde "vanlig" mens forrige gang er du sannsynligvis ikke gravid - men du kan jo ta en test. Hvis du er blitt gravid denne syklusen (noe som skjer etter EL), så vil ikke en graviditetstest slå ut før tidligst ca. 10 dager etter EL. Du kan jo isåfall ta en test den dagen du venter neste mens. Noen mennesker kan dog ha vanlig mens selv om de er gravide. Håper du fikk svar på det du lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frustrert Skrevet 18. september 2004 #5 Del Skrevet 18. september 2004 Nei, jeg hadde ikke vanlig mens sist gang. Men jeg tok en test og den var negativ. Ja, jeg mente EL etter forrige mens. Og jeg tok ikke EL-test fordi jeg alltid har pleid å kjenne når jeg har det. Men altså ikke denne gangen. Jeg får vente litt da også ta en test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå