AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg er så uheldig og ha epleform. Hvis jeg legger på meg kommer det rundt magen, og det er også der det slipper sist. Jeg har en bmi på 20-21 men har fremdeles tykke bilringer rundt magen og en fettvalk nederst over trusekanten som ser ut som jeg har et merke etter å ha bruk for stramme klær og skvist fettet opp eller noe, hvis noen skjønner beskrivelsen. Det kommer altså ikke av klærne men ser sånn ut naturlig. Samtidig er beina mine som pinner (ok, ikke så ille da, men vil virkelig ikke ha tynnere bein enn det jeg har nå. De er tynne nok). Jeg vil så gjerne ha en mage jeg kan være fornøyd med, men vet ikke om det er oppnåelig for noen som får det så lett rundt magen? Jeg gidder ikke gå ned mer i vekt hvis det er bare bein, ansikt og andre kroppsdeler som mister det.. Så jeg lurer.. Er det noen andre der ute som blir "epler" når de legger på seg, men som har flat mage nå? Når slapp det til deg? Hvilken bmi må du ligge på for at magen ikke skal være valkete? Anonymous poster hash: 4fb8c...c51
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg er som deg.har akkurat sånn mage som du når jeg legger på meg. Holder på å trene nå vekk det siste på magen. Eneste som hjelper meg er løping, Da går jeg ned i vekt. Beina mine er også meget muskuløse så det hjelper å holde de fine og. Anonymous poster hash: fe694...b52
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg er som deg.har akkurat sånn mage som du når jeg legger på meg. Holder på å trene nå vekk det siste på magen. Eneste som hjelper meg er løping, Da går jeg ned i vekt. Beina mine er også meget muskuløse så det hjelper å holde de fine og. Anonymous poster hash: fe694...b52 Ja, jeg kunne godt ha trent beina mine for å fått litt mer symmetri.. Jeg har allerede gått ned en del i vekt da, mest vha kostholdsendring, så magen har jo så klart krympet allerede. Men den blir liksom ikke særlig fin, selv når jeg har en forholdsvis grei bmi heller føler jeg.. Får vel bare gå ned litt til da og se om det tar noe mer fra magen.. Anonymous poster hash: 4215d...af5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Du må vel trene magemusklene. Og hvis du nettopp har gått ned i vekt, så tar det litt tid før magen følger etter. Og alle damer har litt mage. Er sikkert ikke så ille som du tror.Anonymous poster hash: 30319...252
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Jeg har også samme kroppsform som deg! Det er mega irriterende Det eneste som har hjulpet meg, er HVA jeg spiser, og ikke nødvendigvis hvor mange kalorier det er! Karbohydrater er en værsting hvis man er epleformet! Anonymous poster hash: f1479...3e5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg har også samme kroppsform som deg! Det er mega irriterende Det eneste som har hjulpet meg, er HVA jeg spiser, og ikke nødvendigvis hvor mange kalorier det er! Karbohydrater er en værsting hvis man er epleformet! Anonymous poster hash: f1479...3e5 Det er greit om man foretrekker lavkarbo, men dette er en personlig preferanse, ikke en nødvendighet. Jeg skjønner ikke dette behovet for å farliggjøre karbohydrater ... Gode karbohydrater som grønnsaker*, bær, og grove kornprodukter er ikke problematiske dersom man ønsker å spise dette, heller ikke for oss med eplefasong. * Innunder grønnsaker ligger også rotgrønnsaker, men disse bør være avkjølte (poteter), eller rå (gulrot/kålrot) for god blodsukkerkontroll. (resistent stivelse) Anonymous poster hash: 433eb...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Du må vel trene magemusklene. Og hvis du nettopp har gått ned i vekt, så tar det litt tid før magen følger etter. Og alle damer har litt mage. Er sikkert ikke så ille som du tror.Anonymous poster hash: 30319...252 Så feil kan folk ta. Anonymous poster hash: 54059...c36
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Jeg sliter med noe av det samme. Har bmi på 21, men hengende mage. Noen ganger har jeg lyst til å kjøpe topper for gravide for å skjule den. :/ Anonymous poster hash: f228a...211
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Jeg vet om en dame med eplefasong som jeg vet lever svært sunt og er ekstremt opptatt av trening, til tross for det, har hun en mage som starter under puppene og går ned til lysken. Man ser tydelig at hun trener mye, for hun har fantastiske lår og legger og rumpa er stram og fin selv om den er liten. Pleier å se på bena hennes i smug fordi de er så lekre. Anonymous poster hash: 3e2fc...fa2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Catherine Zeta Jones er eplefasong men slank.Anonymous poster hash: 7003d...8c6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #11 Skrevet 9. september 2015 Det er greit om man foretrekker lavkarbo, men dette er en personlig preferanse, ikke en nødvendighet. Jeg skjønner ikke dette behovet for å farliggjøre karbohydrater ... Gode karbohydrater som grønnsaker*, bær, og grove kornprodukter er ikke problematiske dersom man ønsker å spise dette, heller ikke for oss med eplefasong. * Innunder grønnsaker ligger også rotgrønnsaker, men disse bør være avkjølte (poteter), eller rå (gulrot/kålrot) for god blodsukkerkontroll. (resistent stivelse) Anonymous poster hash: 433eb...5dc Jeg spiser ikke selv streng lavkarbo, så det er ikke for å farliggjøre det overhodet Men hvitt mel er, i hvertfall for meg, den store synderen! Anonymous poster hash: f1479...3e5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Jeg spiser ikke selv streng lavkarbo, så det er ikke for å farliggjøre det overhodet Men hvitt mel er, i hvertfall for meg, den store synderen! Anonymous poster hash: f1479...3e5 Dette er litt mer nyansert, enn da du bastant utpekte karbohydrater som "en værsting". Hvitt mel og sukker er noe man spiser unntaksvis, uansett hvilket kosthold man ellers har. Men som sagt er det viktig å huske på at karbohydrater også omfatter frukt, bær, grønnsaker, og grove kornsorter, i tillegg til sukker og hvitt mel. Anonymous poster hash: 433eb...5dc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #13 Skrevet 9. september 2015 Ja, jeg kunne godt ha trent beina mine for å fått litt mer symmetri.. Jeg har allerede gått ned en del i vekt da, mest vha kostholdsendring, så magen har jo så klart krympet allerede. Men den blir liksom ikke særlig fin, selv når jeg har en forholdsvis grei bmi heller føler jeg.. Får vel bare gå ned litt til da og se om det tar noe mer fra magen.. Anonymous poster hash: 4215d...af5 vis du får opp i vekt i muskler og ned i fett. så blir det vel bra. Jeg er som sagt ikke helt i mål men ikke bare kostholdet som er viktig men treninga,det er da jeg virkelig merket forskjell. Trente litt forskjellige men når jeg begynte med løping at magen krympet mye fortere. Anonymous poster hash: fe694...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå