AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hei! Jeg har har en trenings plan som følger: Mandag: Fotball=Alene/ venner Tirsdag:Fotball=Alene/Venner Onsdag: Fri Torsdag:Løping Fredag: Styrke Lørdag: Svemming Jeg er altså elektriker lærling, jobben er litt krevende. Derfor så klarer jeg ikke følge trenings planen n.Følger meg ganske skuffet for det. renger deres hjelp for ny plan! Åpen for tips😊 Takk på forhånd Anonymous poster hash: 10422...d2a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Du har lagt en veldig ambisiøs plan, med trening 5 dager i uka så blir det ikke mye rom for å kunne justere planen underveis hvis noe dukker opp, og da er det fort gjort å føle seg mislykket når man ikke får det til... Hva ønsker du å oppnå med treningen? Det kan være lurt å stille seg det spørsmålet når man lager planen, slik at man vet hva man vil prioritere og hvilke økter som BØR gjennomføres og hvilke som kan droppes.. Jeg har en plan om 4 styrketreningsøkter i uka. Disse har jeg satt opp mandag (underkropp) - tirsdag (overkropp) - torsdag (underkropp) og lørdag (overkropp), men siden jeg har 3 disponible fridager i uka så gjør det ikke noe om planen forskyver seg litt. Plutselig blir det overtid på mandag, da tar jeg mandagsøkta på tirsdag, og kanskje tirsdagsøkta på onsdag for eksempel.. På søndag så kan jeg si meg fornøyd hvis jeg har gjennomført de 4 øktene jeg har satt opp. Før så hadde jeg 6 styrkeøkter i uka, og da følte jeg meg fort mislykket fordi det ikke skulle mye til før det ble endring i planene og da greide jeg ikke å gjennomføre det jeg hadde satt opp, fordi jeg bare hadde en tilgjengelig dag å flytte økter på. Håper du skjønner hvor jeg vil med dette, ta heller flere enn 3-4 økter som bonus Så blir du heller fornøyd over at du klarer mer enn planen:) Anonymous poster hash: caf21...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå