AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hei, etter over 1 års prøving uteble mensen lørdag 29/8. Ikm. De påfølgende dagene testet jeg positivt med litt økning fra dag til dag. Totalt fire positive tester, ikke lysende sterke, men absolutt positive. Testet så videre med EL tester og de ble sterkere for hver dag og absolutt sterkere enn kontrollstreken med en gang. Men, i dag, uke 5 +3 (graviditetsuke 6) ble jeg svært varm på jobb, tenkte en rask tanke om feber, null matlyst og i kveld kom mensensmertene, murringen og alt for fullt. Og nå for litt siden begynte jeg blø masse friskt slimete blod. Jeg har vel konkludert med at jeg nå har hatt en spontanabort. Er det noen som kan hjelpe meg "bekrefte"/..avkrefte? Jeg bør vel nesten nå dra til legen å be om HCG tester for å se at det synker over tid også må jeg jo på en eller annen måte finne ut om det er igjen rester som må fjernes på sykehus/med midler? på forhånd takk for all hjelp..trist.. Anonymous poster hash: 6fc21...8b0
Gjest Valmuen Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Mest sannsynlig, men er jo en del som blør selv om de er gravide også. Eneste måten å bekrefte det helt på er å måle HCG som du sier, eller ta g-tester for å se om de ble svakere. Mistet selv da jeg var 5+3, gadd ikke å gå til legen siden det var så tidlig... Men hadde mistet tidligere så hadde erfaring med det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Så leit. Det høres ut som dere har mistet, dessverre. Det trengs hverken blodprøve eller ultralyd, så lenge blødningen avtar ila etpar uker, det ikke er tegn til infeksjon, og ny mens kommer om 4-6 uker. Du kan også ta vanlig gravitest om 1-3 uker, da er den sannsynlig negativ. Men du kan også be om blodprøve hos legen, for raskere å føles deg helt sikker. Dere kan også vurdere om dere vil ha utredning siden det har gått et år. Anonymous poster hash: f4cca...75b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå