AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hei. Leser litt rundt her på KG forum at popcorn time er ulovlig??? Men hvordan i alle dager kan man bli straffet for hvis vi bruker popcorn time? Jeg måtte laste ned program fra Popcorn Time sin hjemmeside, er det den man skal bruke for å se på filmer? Finnes det noen program hvor man kan være anonym ved bruk av popcorn time? Anonymous poster hash: ec309...0a3
Gjest Holititten Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Ulovlig å drive, men ikke direkte ulovlig å bruke, er det ikke slik?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Ulovlig å drive, ulovlig å bruke. Anonymous poster hash: 180e2...a46
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Mulig å kjøpe VPN? Anonymous poster hash: ec309...0a3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Ulovlig å drive, men ikke direkte ulovlig å bruke, er det ikke slik? Nei, det er ikke slik. Det er ulovlig å bruke også. Anonymous poster hash: 1a262...be5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Hvorfor bekymre seg? Selv om det i prinsippet er ulovlig vil du ikke oppleve noen konsekvenser av å bruke det. Anonymous poster hash: 1fc38...339
Gjest Gjest_flabbycat Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Det er vel ikke helt vedtatt om popcorntime er ulovlig ennå, men det er definitivt i gråsonen. Det baseres jo på fildeling. Når du ser noe på popcorntime, deler du samtidig filen videre. Tror jeg da. Det kan vel kanskje bli konsekvenser, men jeg vil tro det bare er snakk at popcorntime blir blokkert slik som piratebay og andre piratsider blir. I verste fall blir det vel bare bøter? Jeg bruker popcorntime, og kommer nok til å gjøre det helt til det blir blokkert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Det er vel ikke helt vedtatt om popcorntime er ulovlig ennå, men det er definitivt i gråsonen. Det baseres jo på fildeling. Når du ser noe på popcorntime, deler du samtidig filen videre. Tror jeg da. Det kan vel kanskje bli konsekvenser, men jeg vil tro det bare er snakk at popcorntime blir blokkert slik som piratebay og andre piratsider blir. I verste fall blir det vel bare bøter? Jeg bruker popcorntime, og kommer nok til å gjøre det helt til det blir blokkert. Nei, det er stadfestet at det er ulovlig. Når du bruker PT laster du automatisk opp. Anonymous poster hash: 180e2...a46
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Piratebay og andre piratesider kan aldri bli blokkert. Det finnes ALLTIDDDDD noen metoder hvordan besøke disse websidene. Jeg har brukt piratebay og har ikke blitt aldri straffet for det og ingenting. Piratebay og Popcorn time kan sammenlignes på en måte. Anonymous poster hash: ec309...0a3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 https://www.dn.no/etterBors/2015/09/06/2051/Film/registrerer-ipadressene-til-norske-brukere-av-popcorn-time Se video: Eksklusivt: Møt mannen bak Popcorn Time Anonymous poster hash: ec309...0a3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Det er vel ikke helt vedtatt om popcorntime er ulovlig ennå, men det er definitivt i gråsonen. Det baseres jo på fildeling. Når du ser noe på popcorntime, deler du samtidig filen videre. Tror jeg da. Det kan vel kanskje bli konsekvenser, men jeg vil tro det bare er snakk at popcorntime blir blokkert slik som piratebay og andre piratsider blir. I verste fall blir det vel bare bøter? Jeg bruker popcorntime, og kommer nok til å gjøre det helt til det blir blokkert. Eller til du får en saftig bot! Anonymous poster hash: 54efd...0fa
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 De har vel gått ut i media å sagt at de kartlegger norske brukere, men sanksjoner for brukerne vil ikke komme. Anonymous poster hash: ebc02...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå