Gå til innhold

"leveres uten stamtavle"

Anbefalte innlegg

Skrevet

^ Er det et faresignal?

Er en valp det er snakk om, om noen skulle lure

Anonymous poster hash: 015ff...339
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil valpen i praksis regnes som en blandingshund. Og hvis du ikke kan sjekke foreldrene og linjene, så vet du heller ingenting om helse og gemytt. Jeg ville vært svært forsiktig.

• Liker 7
Skrevet

Da vil valpen i praksis regnes som en blandingshund. Og hvis du ikke kan sjekke foreldrene og linjene, så vet du heller ingenting om helse og gemytt. Jeg ville vært svært forsiktig.

Sjekk denne annonsen http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64090092&searchclickthrough=true&searchQuery=pomeranian

(håper det er lov å linke til annonser, er ikke ment å henge ut noen!)

Anonymous poster hash: ad5ba...041

Skrevet

Jeg ville spurt hvorfor de selges uten stamtavle.

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville spurt hvorfor de selges uten stamtavle.

Okei!

Skrevet

18000 tusen for en valp som er å anse for en blanding. :sjokkert:  Jeg tror verden er i ferd med å gå av hengslene jeg. :hakeslepp:

• Liker 11
Skrevet

18000 tusen for en valp som er å anse for en blanding. :sjokkert:  Jeg tror verden er i ferd med å gå av hengslene jeg. :hakeslepp:

Jeg tenkte det samme...

Men samtidig så koster en renraset 25+ så da er det vel ikke så altfor ille??

Skrevet

Vær forsiktig med å kjøpe hund av slike.

Har ikke tenkt til å kjøpe fra de, men ble veldig skeptisk og "nysgjerrig" likevel

Skrevet

Sjekk denne annonsen http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64090092&searchclickthrough=true&searchQuery=pomeranian

(håper det er lov å linke til annonser, er ikke ment å henge ut noen!)

Jeg hadde spurt om innavelsgraden på valpene og om foreldredyrene er sjekket for patella.

Vær meget forsiktig med kjøp av sånne miniatyr raser

• Liker 2
Skrevet

Vet om ei som holder på sånn og tispa har altså da vært drektig 3 ganger siden fjor sommer og de små bastardene selges for nærmere 20000kr stykket. 

Skrevet

Jeg hadde spurt om innavelsgraden på valpene og om foreldredyrene er sjekket for patella.

Vær meget forsiktig med kjøp av sånne miniatyr raser

Kjøper heller fra en ordentlig oppdretter og legger litt ekstra penger i det, tro meg!

• Liker 1
Skrevet

Vet om ei som holder på sånn og tispa har altså da vært drektig 3 ganger siden fjor sommer og de små bastardene selges for nærmere 20000kr stykket. 

w o w.

Skrevet

Styr unna !!

I do!!

Skrevet

w o w.

Det kan du si...

Skrevet

Det kan du si...

Stakkars hund!

Skrevet

Jeg tenkte det samme...

Men samtidig så koster en renraset 25+ så da er det vel ikke så altfor ille??

18k er mye for en blanding. Jeg betalte selv 8k for min blandingsvalp, fikk med stamtavle, kopi av helsehistorikken og helseattest fra begge foreldrene. Fikk møte begge foreldrene flere ganger, og fikk kontaktinformasjon til de som hadde besteforeldrene og valper fra et tidligere kull.

Da hadde også alle valpene fått helsesjekk, ormekur, vaksine og chip, og vi fikk med en valpepakke med forskjellig utstyr og mat.

Anonymous poster hash: 4b208...fb3

• Liker 2
Skrevet

En annen ting jeg reagerer på er at foreldrene har stamtavle og at valpene leveres uten...

• Liker 2
Skrevet

18k er mye for en blanding. Jeg betalte selv 8k for min blandingsvalp, fikk med stamtavle, kopi av helsehistorikken og helseattest fra begge foreldrene. Fikk møte begge foreldrene flere ganger, og fikk kontaktinformasjon til de som hadde besteforeldrene og valper fra et tidligere kull.

Da hadde også alle valpene fått helsesjekk, ormekur, vaksine og chip, og vi fikk med en valpepakke med forskjellig utstyr og mat.

Anonymous poster hash: 4b208...fb3

Okei, 18k er mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...