Gå til innhold

Potetgull til 4,90 kr!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Kiwi tidligere i dag. Jeg la merke til at First Price ostepop koster 4,90 kr. Kan dette stemme? Det er jo ufattelig rimelig.

Anonymous poster hash: d3e10...339

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg tror du fant kilden til den norske fedme epidemien.

Skrevet

Jeg tror du fant kilden til den norske fedme epidemien.

Hehe, skulle akkurat til å skrive det samme! :P Godt jeg ikke har noen Kiwi i nærheten. :P

• Liker 1
Skrevet

Wow.  Den er faktisk ganske gode også. Fant orginal Dolmiosaus til litt over 5 kr, det er jo også veldig billig. Var ikke så billig før. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver du potetgull i overskriften når det er snakk om ostepop? Ble skuffa nå, jeg...

Anonymous poster hash: ba567...089
  • Liker 17
Skrevet

Wow. Den er faktisk ganske gode også. Fant orginal Dolmiosaus til litt over 5 kr, det er jo også veldig billig. Var ikke så billig før.

Det så jeg også på Rema. Ble overraska at den var så billig. Samme pris som Rema sin egen (evt. 10-20 øre dyrere), og så mye bedre.

Skrevet

FP fiskeboller på hermetikk = 3-4kr

FP tomatsuppe 8 porsjoner = 3kr

Anonymous poster hash: 57b7f...52e

Skrevet

Visste dere forresten at det er kun maarud som kan bruke ordet potetgull? Alle andre må finne andre ord, sin regel potetchips :)

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Var innom Kiwi tidligere i dag. Jeg la merke til at First Price ostepop koster 4,90 kr. Kan dette stemme? Det er jo ufattelig rimelig.

Anonymous poster hash: d3e10...339

Stemmer nok, det. Og eplene koster 19,90 for kiloen....!

Skrevet

Alle andre må finne andre ord, sin regel potetchips :)

Potetchips ble avtalt som et felles navn da potetchips kom til Norge.

Så er det opp til hver enkelt produsent hva de vil kalle sine potetchips.

Maarud har valgt å kalle det potetgull, Polly kalte det "potetløv", Kims har valgt å bruke det generelle potetchips.

Anonymous poster hash: 7a22d...724

Skrevet

Potetchips ble avtalt som et felles navn da potetchips kom til Norge.

Så er det opp til hver enkelt produsent hva de vil kalle sine potetchips.

Maarud har valgt å kalle det potetgull, Polly kalte det "potetløv", Kims har valgt å bruke det generelle potetchips.

Nei, kims vil gjerne få bruke potetgull siden det er det nordmenn sier, men maarud nekter. Er en pågående rettsak om dette nå :)

Skrevet

Nei, kims vil gjerne få bruke potetgull siden det er det nordmenn sier, men maarud nekter. Er en pågående rettsak om dette nå :)

Jeg vet det, men det virket bare som om du hadde misforstått bakgrunnen for (den idiotiske) krangelen.

Maarud nekter Kims å omtale sine potetchips som "potetgull", fordi mens "potetchips" omtaler et produkt (alle sprøstekte potetflak, uansett produsent),  omtaler "potetgull" en merkevare (Maaruds)

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier bare chips jeg, alltid gjort det! Trodde de fleste sa det, aldri hørt noen si potetgull før om de skal kjøpe chips :P

Anonymous poster hash: 00098...532

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet det, men det virket bare som om du hadde misforstått bakgrunnen for (den idiotiske) krangelen.

Maarud nekter Kims å omtale sine potetchips som "potetgull", fordi mens "potetchips" omtaler et produkt (alle sprøstekte potetflak, uansett produsent), omtaler "potetgull" en merkevare (Maaruds)

Aha, skjønner ;)

Skrevet

Jeg sier bare chips jeg, alltid gjort det! Trodde de fleste sa det, aldri hørt noen si potetgull før om de skal kjøpe chips :P

Anonymous poster hash: 00098...532

Åja, så interessant, da er det kanskje forskjell på hvor i landet man bor.

Her jeg bor har jeg bare hørt potetgull :)

• Liker 9
Skrevet

Stemmer det. Men den har mer fett og karbohydrater enn den fra Olw.

Skrevet

First price fiskegrateng<3 11kr!!

Skrevet

Stemmer det. Men den har mer fett og karbohydrater enn den fra Olw.

Akkurat det er jo bare digg. Jeg spiser ikke ostepop når jeg skal være sunn, akkurat.

Anonymous poster hash: 4d9e0...c34

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet prisen på first price ostepop nå? Coop sin har kostet 3,70-3,20, og nå i dag 2kr og 40 øre. For 250 gram.

Ostepopkrig på gang?

Anonymous poster hash: d1e15...4d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...