Gjest Vinglepetra Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg trenger tips til en god og varm vinterjakke, helst parkas. Det er viktig for meg at den ikke har ekte pels. Jeg ønsker ikke å støtte pelsdyr industrien. Jeg liker Woolrich jakkene, men kragen har dessverre ekte pels, så den er ikke aktuell. Føler at "alle" gode vinterjakker der ute har ekte pels på kragen.
Luckiness Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg har en god jakke fra Barfota. Den har fjuskepels på hetten, som også er mulig å ta av dersom man ikke liker pelsen. Den ligner noe på denne http://www.barfota.no/om-barfota/jakker/parkas-love-norway.html Regner med de får inn flere farger/modeller utover høsten
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Jeg har en god jakke fra Barfota. Den har fjuskepels på hetten, som også er mulig å ta av dersom man ikke liker pelsen. Den ligner noe på denne http://www.barfota.no/om-barfota/jakker/parkas-love-norway.html Regner med de får inn flere farger/modeller utover høsten Den er helt nydelig :forelsket: er den varm? Jeg har veldig lyst til å kjøpe denne, må bare forsikre meg om at den er varm nok.
Majott Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 (endret) Denne har jeg kjøpt, mye pga at jeg hverken vil ha fuskepels eller ekte pels. Den er også varm og god, og jeg er veldig fornøyd! Hos Miinto selges de fra flere butikker og til litt varierende pris. Ytterstoffet er godt og mykt. Du kan ta ut "innerjakken" og bruke den som en jakke alene. Det betyr også at du kan bruke denne sommerstid når det ellers er for varmt for tykke jakker. http://www.miinto.no/p-529392-swims-lausanne-parka-black Endret 9. september 2015 av Majott
Luckiness Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Den er helt nydelig :forelsket: er den varm? Jeg har veldig lyst til å kjøpe denne, må bare forsikre meg om at den er varm nok. Jeg synes den er varm nok. Jeg bor på Vestlandet, så muligens litt mildere vintre her enn andre steder i landet da. Men har brukt den snøfulle kalde dager uten å bli kald
Emelisse Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Fjellräven Greenland? Finnes både i jakke og parkas. Jeg er strålende fornøyd med min.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #7 Skrevet 10. september 2015 Fjällreven Anonymous poster hash: 6f6cb...e95
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #8 Skrevet 10. september 2015 Fjellräven Greenland? Finnes både i jakke og parkas. Jeg er strålende fornøyd med min. Er ikke så glad i fjellreven jakkene, liker ikke hvordan de sitter på kroppen. Anonymous poster hash: b024b...a1a
Gjest Vinglepetra Skrevet 10. september 2015 #9 Skrevet 10. september 2015 Er ikke så glad i fjellreven jakkene, liker ikke hvordan de sitter på kroppen. Anonymous poster hash: b024b...a1a Dette er meg
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #10 Skrevet 11. september 2015 Se i sportsbutikker. Kjøpte min for to(tre?) år siden og det er den varmeste jakken jeg har hatt. Husker ikke merket akkurat nå da...Anonymous poster hash: 93361...c25
peppermyntete Skrevet 11. september 2015 #11 Skrevet 11. september 2015 Jeg hadde sjekket sportsbutikker! Ofte mindre pels og styr der enn de jakkene som er en motegreie
Thorn Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Ville sjekket jakker med primaloft om du ikke allerede har funnet deg jakke. Har selv en vinterjakke fra Helly Hansen med primaloft, den er så varm at det må være ganske mange blå for at jeg skal kunne bruke den! Hva med f.eks. denne fra HH? http://shop.hellyhansen.com/no-no/item/w-luna-parka-54272/?t_type=src&t_type=cat
Gjest Tigress Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Uber function har rålekre jakker med ulik polstring. Dyrt, men bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå