Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 Hvilke grunner er det for å holde et sykt barn inne hele tiden? Rent vitenskapelig. På hvilke måter blir ungen verre av en tur ut om h*n er godt, varmt og vindtett kledd? En liten halvtime, for eksempel. Det er ikke snakk om timesvis. Er ikke ute etter å være uansvarlig, og skjønner jo at når været som er nå (regn, kald vind) er det ikke bra å ta med en syk unge ut uansett; men hva når det er vindstille og det ikke regner? Hvordan gjør dere dette? Holder dere barna inne uansett når de er syke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. september 2004 #2 Del Skrevet 18. september 2004 Barn med feber bør være inne, mest fordi de bør være i ro. Været har lite å si i den sammenhengen, ofte er det godt med frisk luft, men barnet trenger ro. Det gjelder stort sett uansett hva som feiler barn, man skal se på almentilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 18. september 2004 #3 Del Skrevet 18. september 2004 Tex har rett. Å være ute er bare bra (renere luft, dessuten kan feber synke litt naturlig uten kjemiske stoffer) Men man skal være i ro, altså ikke spille fottball og herje, men en liten tur i hagen er bare bra for kropp og sjel! (også blir det ikke så kjedelig i lengden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. september 2004 #4 Del Skrevet 20. september 2004 Hehe, synes jeg ser datteren min holde seg i ro bare fordi hun er innendørs. Men som det er svart over har jeg også hørt at når barn fx. hoster mye kan det være godt å komme ut, fordi luften ikke er så tørr som oppvarmet inneluft kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. september 2004 #5 Del Skrevet 20. september 2004 Mine barn får ikke gå ut og leke når de er syke, men før de ble så store at de kunne være hjemme alene, kunne jeg godt ta de med på butikken dersom jeg anså det for å være noe de orket og ville.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. september 2004 #6 Del Skrevet 21. september 2004 Min lille Ida er bare litt over året. Hun sitter roligere i vogna enn om hun er inne (da løper hun rundt og leker). Vi går ofte en tur om allmenntilstanden ikke er helt på topp, spennende å komme ut, frisk luft, ro i kroppen, ingen sutring og mor og barn trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå