Gå til innhold

Billig clip on extencions med kvalitet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ute etter nye clip on extensions. Jeg har tidligere bestilt fra luxushair og er fornøyd med kvaliteten. Men jeg lurte på om noen vet om extensions som samtidig er litt billigere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige clip ons i flere år. Jeg anbefaler sterkt Bellamihair og rapunzel of sweden. Luxushair har jeg også brukt, men synes de røyter så mye..

Jeg ville ikke anbefalt deg å kjøpe billig extensions, disse er som regel av dårlig kvalitet. :-)

Skrevet

Jeg har brukt clip on fra Pils. Den beste kvaliteten synes jeg. Luxushair var jeg ikke fornøyd meg. Floket seg og ble tørt veldig fort.

Skrevet

Jeg har prøvd forskjellige clip ons i flere år. Jeg anbefaler sterkt Bellamihair og rapunzel of sweden. Luxushair har jeg også brukt, men synes de røyter så mye..

Jeg ville ikke anbefalt deg å kjøpe billig extensions, disse er som regel av dårlig kvalitet. :-)

Bellamihair har jeg ikke hørt om før. Tusen takk. Skal sjekke det ut! 

Vil heller ha kvalitet ovenfor et dårlig, men billig produkt! 

Skrevet

Jeg har brukt clip on fra Pils. Den beste kvaliteten synes jeg. Luxushair var jeg ikke fornøyd meg. Floket seg og ble tørt veldig fort.

Tusen takk! Skal sjekke ut siden dems :D 

Skrevet

Tusen takk! Skal sjekke ut siden dems :D

Ha ha. Ser jeg har skrevet Pils. ☺☺Pilus skal det så klart være ☺
Skrevet

Ha ha. Ser jeg har skrevet Pils. ☺☺Pilus skal det så klart være ☺

Hahah, jeg prøvde å søke på "Pils extensions", Men der var det ikke mange treff.  :fnise:

Skrevet

Hahah, jeg prøvde å søke på "Pils extensions", Men der var det ikke mange treff.  :fnise:

Ikke? Nå ble jeg overrasket Pilus. no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...