Gå til innhold

Uforpliktende sex

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en kvinne som fantaserer om sex med andre kvinner og vil gjerne prøve det ut. Jeg blir ikke forelsket i kvinner og vil ikke prøve å sjekke opp noen på byen. Vet noen om internettsider med kontaktannonser eller lignende? Er det noen her som har prøvd noe sånt? Vet at menge kvinner tenner på jentesex på filmer og bilder osv. Hvordan går dere fram for å få levd det ut? Vil at det skal være helt klart at det er uforpliktende og bare for sexen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve cupido.no, der er det kontaktannonser.

Skrevet

Du kan også sjekke ut www.gaysir.no. Det er offisielt et nettsted for homofile, men du finner alt mulig der inne. Fra hetero, homo, bifile til de som er med på alt og ingenting. Og så er det lett å komme i kontakt med mennesker der, både for en prat og mer.

Skrevet

hm... jeg tror du kan møte kvinner på diverse kontaktchat plasser, og der er du helt anonym, problemet er at du ikke vet hvem du prater med. Annonser i erotiske ( og vanlige blad ) går ann, eller du kan stikke på homobar, der vet du at i alle fall de fleste jentene er lesbiske, og inngen vil se rart på deg om du prøver å sjekke dem opp.

Jeg har hatt sex mend jenter flere ganger, men alltid med folk jeg kjente fra før ( venninner osv..). Har i grunn aldri prøvd å ha med en fremed jente hjem fra byen.

Blir ofte heller gutter når man i utgangspunktet er hetro...

Gjest Anonymous
Skrevet

På nettet er sjansen stor for at du ender opp med en eller annen "traktorlesbe". Disse er faktisk mer hissig på bi-jenter enn homofile menn er på bi-menn.

Skrevet

Har prøvd det ja. Å det er utrolig deilig. Kvinner er flinkere til å gi enn det menn er.

anbefales

kontaktannonser blir litt for kjedlig for meg da.. vil heler anbefale deg:

www.spraydate.no <--- best

www.bloc.no

www.match.no

www.nettvenn.no

Gjest Anonymous
Skrevet

Menn flest tror de er gode til å behandle en kvinne seksuelt og ellers: så feil!!

Selv er jeg misfornøyd med menn (!!) men tenner heller ikke på kvinner.

Det perfekte hadde vært homofile menn- men de er jo homofile :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...