AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Hei! Jeg skal om ikke så lenge få en liten hundevalp i huset (som er ferdig vaksinert!), men lurer på når den skal vaksineres neste gang og hvor mye det ca koster? Er kun nysgjerrig, får vel vite dette av oppdretter likevel! Ooog, hvor mye tror dere dere bruker på hunden deres i året? Anonymous poster hash: df33e...dae
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 (endret) Hei! Jeg skal om ikke så lenge få en liten hundevalp i huset (som er ferdig vaksinert!), men lurer på når den skal vaksineres neste gang og hvor mye det ca koster? Er kun nysgjerrig, får vel vite dette av oppdretter likevel! Ooog, hvor mye tror dere dere bruker på hunden deres i året? Anonymous poster hash: df33e...dae Etter ett år, og så hvert 3. år etter det. Her koster det litt over 300 for èn vaksine, pluss selve timen som er rundt 500 Jeg bruker ca 5000 på min inkl. forsikring, men hun er eldre nå. Da hun var valp og unghund var det mye mere fordi kurs koster, samme med førstegangsutstyr. Endret 8. september 2015 av Uhumskheter
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Etter ett år, og så hvert 3. år etter det. Jeg bruker ca 5000 på min inkl. forsikring, men hun er eldre nå. Da hun var valp og unghund var det mye mere fordi kurs koster, samme med førstegangsutstyr. Okei, tusen takk for svar! Hvor mye er det for den vaksinen? Det er ikke så veldig viktig altså, vil bare vite hvor mye sånn ca jeg må ut med! Anonymous poster hash: df33e...dae
Ulven Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Vår veterinær anbefaler vaksine ved 12 ukers alder og så en gang i året. Koster mellom 6-700 her hos oss avhengig av type vaksine/vaksiner.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Vår veterinær anbefaler vaksine ved 12 ukers alder og så en gang i året. Koster mellom 6-700 her hos oss avhengig av type vaksine/vaksiner. Min lille er 14 uker når den kommer, så den får nok 12 ukers vaksinen før den kommer! Anonymous poster hash: df33e...dae
Ulven Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Min lille er 14 uker når den kommer, så den får nok 12 ukers vaksinen før den kommer! Anonymous poster hash: df33e...dae Spennende med ny valp da. Kan jeg spørre hva slags valp du har kjøpt? Her venter vi i spenning på å få vite om det blir valp på oss fra et kull som ble født for en uke siden.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Spennende med ny valp da. Kan jeg spørre hva slags valp du har kjøpt? Her venter vi i spenning på å få vite om det blir valp på oss fra et kull som ble født for en uke siden. Er en liten kleinspitz! Tenkte først pomeranian, men endte opp med en vakker kleinspitz valp! Åhh, så spennende!! Anonymous poster hash: df33e...dae
Ulven Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Er en liten kleinspitz! Tenkte først pomeranian, men endte opp med en vakker kleinspitz valp! Åhh, så spennende!! Anonymous poster hash: df33e...dae Flott rase du har valgt. En nabo av oss har tre stykker og de er veldig pene. Mye hund i en liten kropp.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Flott rase du har valgt. En nabo av oss har tre stykker og de er veldig pene. Mye hund i en liten kropp. Gleder meg utrolig mye! Anonymous poster hash: df33e...dae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #10 Skrevet 9. september 2015 Gratulerer med valp! Nå har den jo fått 12-ukers vaksinen, så da er det hvert år som gjelder. Som regel er det også helsesjekk da også. Hadde min valp til helsesjekk ved 6 mnd og 9 mnd Anonymous poster hash: 60864...c8a
Gjest Tekola Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Ryddet for reklame. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå