Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat denne meldingen på msn, legger den ut her så kanskje det er noen som slipper denne inntrengeren.

Polack attack!

det er en person som heter lill_polen (deler fjernet)

Det er ikke tillatt å legge ut mailadresser i forumet, men jeg lot den første delen av adressen stå.

Lea (moderator)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den meldingen ser ut som et virus i seg selv jeg. "Send denne meldingen til alle på lista di.."

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes den meldingen ser ut som et virus i seg selv jeg. "Send denne meldingen til alle på lista di.."

Yepp.Tror ikke Microsoft spammer deg om virus som sender spam.;)

Skrevet

Mendingen er nok ikke viruet, kommer fra en "sikker kilde". Den personen som sendte den til meg er han som må fikse dataen min når jeg roter det til her, så tror nok ikke han lager jobb til seg selv.

Skrevet

Kanskje det er trygt i dette tilfellet, men jeg vet at det finnes virus som sender slike meldinger for å lure brukere til å spre virus manuelt. Derfor er jeg veldig skeptisk i utgangspunktet.

Skrevet

Skjønner deg der, derfor jeg og fortalte hvor jeg hadde fått informasjonen fra.

Skrevet

beklager, men i følge symantec så finnes ikke viruset polack attack. Det hele er nok en bløff

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Jeg får 5-6 mail med virus hver dag. Jeg bruker denne

http://www.snapfiles.com/get/mailwasher.html

for å sjekke mailen, mens den ligger på severen. Programmet er gartis og det kan konfigureres (enkelt) til å merke mailen med SPAM-VIRUS-BLACKLISTED BY SPAM..osv. Les dok. på siden jeg linker til.

Poenget er at mailen kan sendes i retur (Bounces) fra server, uten at den hentes inn til i din PC.

Smart?

:wink:

Skrevet
beklager, men i følge symantec så finnes ikke viruset polack attack. Det hele er nok en bløff

Skal ikke krangel på det jeg, har ikke sjekket. La bare ut den beskjeden jeg fikk. Uansett det florer med virus om dagen, i ulike former, og jeg er av den oppfattelsen at det er bedre å gi en slik beskjed en gang formye en enn en for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...