Gjest BethD Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg blir helt oppgitt av meg selv !! Skikkelig monster.. Sur,sint, lunta er nesten ikke tilstedet ! Er dette normalt..?? Føler jeg alltid har vert sånn men merker det godt nå for tiden.. (er ikke gravid eller noe sånt)
Rosewood Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Ikke uten grunn at "hangry" har blitt et kjent uttrykk Haha tror det er ganske vanlig ja!
Gjest BethD Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Hahaha hangry !! Aldri hørt det før...!! Men ja, jeg skjønner at det er noe som heter det.... Merker det med engang jeg får mat i meg, at jeg er mye mer bedagelig og det går faktisk an å snakke med meg... Skikkelig rart...!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Jeg blir helt oppgitt av meg selv !! Skikkelig monster.. Sur,sint, lunta er nesten ikke tilstedet ! Er dette normalt..?? Føler jeg alltid har vert sånn men merker det godt nå for tiden.. (er ikke gravid eller noe sånt) Få kontroll på blodsukkeret. Altså spis mindre raske karbohydrater og mer fett.Anonymous poster hash: 9f03c...9d1
Gjest BethD Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Få kontroll på blodsukkeret. Altså spis mindre raske karbohydrater og mer fett.Anonymous poster hash: 9f03c...9d1 Har så lite peiling på sånt jeg....
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Jeg er også sånn, men jeg har B-12 mangel og fikk forklart av legen at da tåler man ofte lavt blodsukker dårlig. Ikke farlig, men føler meg rett og slett kjempedårlig når jeg er sulten og blir dermed veldig bitch Anonymous poster hash: fc398...47e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #7 Skrevet 9. september 2015 Du MÅ da ha sett Snickersreklamen? Ja, det er vanlig å bli hangry. Det er spesielt vanlig om man spiser mye raske karbohydrater, og dermed får store svingninger i blodsukkeret. Etter raske karber får man ofte en høy topp, med tilsvarende raskt og høyt fall, som fører til at de fleste blir heller grinete av seg. Spis mer proteiner og sakte karber, som fullkorn og grønnsaker, og hold deg unna lys pasta, hvit ris og hvitt mel, samt sukkerholdige saker, så går det nok bedre. Anonymous poster hash: 4958e...975
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Skrevet 9. september 2015 Det er helt normalt. Jeg har det selv, og ungene mine er også sånn. (Utrolig hvor kranglete de er i minuttene før middagen serveres.) Har også mange venner og bekjente som forteller om det samme. Løsningen er jo enkel da... Ikke gå for lenge mellom måltidene. Anonymous poster hash: a6655...708
Gjest Dårris Skrevet 9. september 2015 #9 Skrevet 9. september 2015 Håhå, kjenner til den. Blir skikkelig eitrandes føirrbainna om jeg bli for sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå