AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Om man er fjernet fra den andre partens venneliste, vil man da fortsatt kunne se snapchat-scoren deres? Og se at den endrer seg? Anonymous poster hash: 2184e...281
lillsunshine Skrevet 10. september 2015 #2 Skrevet 10. september 2015 Om man er fjernet fra den andre partens venneliste, vil man da fortsatt kunne se snapchat-scoren deres? Og se at den endrer seg? Anonymous poster hash: 2184e...281 Nei, det vil man ikke. Så ser du scoren er du ikke slettet :-)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #3 Skrevet 11. september 2015 Nei, det vil man ikke. Så ser du scoren er du ikke slettet :-) Sikker? Om score ikke endres er man vel slettet? Beste måten å finne ut er jo å sende en Snap og se om den står som ventende. Anonymous poster hash: c7932...665
lillsunshine Skrevet 11. september 2015 #4 Skrevet 11. september 2015 Sikker? Om score ikke endres er man vel slettet? Beste måten å finne ut er jo å sende en Snap og se om den står som ventende.Anonymous poster hash: c7932...665 Jeg er ikke 100% sikker. Men når jeg la nye folk til på snapchat og før de hadde lagt meg til, så lå de på vennelista mi, men jeg kunne ikke se scoren fordi jeg ikke var på deres venneliste enda. Så ja, jeg tror scoren forsvinner om man ikke står på deres venneliste. Jeg tror egentlig bare at uendret score betyr at vedkommende ikke er aktiv lenger.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Hva om en persons snapscore ikke endres i det hele tatt? Er man da antagelig slettet? Eller har denne personen bare en pause fra Snap? Denne personen har tidligere kuttet ut Snap i flere uker. Så kanskje gjort det igjen? Eller slettet meg? Jeg har sjekka scoren den siste uka og det er ingen endringer der siden sist vi snappet sammen for en uke siden. Anonymous poster hash: c7932...665
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Er det så viktig? Kompisen min hadde alltid alt åpent når man må sjekke alt hele tiden. Herregud så barnslig.Anonymous poster hash: 088e0...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå