Gå til innhold

Hva synes dere om innadvendte, men relativt selvsikre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: a894c...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er veldig selvsikker og innadvendt, passer meg helt perfekt igrunn :) Det eneste som kan være litt irriterende er at han holder mye for seg selv, mens jeg heller vil snakke om følelser og tanker. 

Skrevet

Det er greit at han er litt innadvendt ute blant folk, men sammen med meg vil jeg nok at han skal være mer åpen og tillitsfull.

Anonymous poster hash: 21dfa...1eb
  • Liker 2
Skrevet

Ikke for meg, men jeg respekterer og trives med dem.

Jeg er selv innadvendt (men ikke usikker eller sjenert) og passer best med utadvendte menn. Jeg tiltrekkes av dem, og de av meg. 

Anonymous poster hash: dae09...ae7
Skrevet

Jeg er nokså innadvendt og asosial selv som person, men selvsikker. Har en mann som er svært utadvendt og sosial, vi passer godt i lag siden vi "nøytraliserer" hverandre...

Jeg kunne fint funnet meg en innadvendt mann, men jeg mistenker at vi hadde blitt litt vel asosiale og sjeldent komt i kontakt med nye mennesker.

Anonymous poster hash: 3f227...38a

Skrevet

Hva er egentlig definisjonen på innadvendt? At man ikke snakker så åpent om følelser eller hopper rundt i rommet på fest?

Jeg føler selv at jeg er innadvendt fordi jeg mangler selvtillit nemlig.. og dermed passer en utadvendt best til meg, ellers blir det aldri noen eksalering i datingprosessen.

Anonymous poster hash: aac1b...97a
Skrevet

Det er greit at han er litt innadvendt ute blant folk, men sammen med meg vil jeg nok at han skal være mer åpen og tillitsfull.

Anonymous poster hash: 21dfa...1eb

Enig i denne !

Skrevet

Jeg er sånn selv og liker det absolutt. 

Anonymous poster hash: c2926...1f2
Skrevet

Hva er egentlig definisjonen på innadvendt? At man ikke snakker så åpent om følelser eller hopper rundt i rommet på fest?

Jeg føler selv at jeg er innadvendt fordi jeg mangler selvtillit nemlig.. og dermed passer en utadvendt best til meg, ellers blir det aldri noen eksalering i datingprosessen.

Anonymous poster hash: aac1b...97a

"Innadvendt" handler mest om at man har et aktivt indre liv. Jeg er selv en som kan fade litt ut av samtaler, jeg er nesten aldri ensom fordi jeg har tusen ting gående oppe i hodet, og jeg blir fysisk utmattet av for mye sosialt (selv om dette er mennesker jeg kjenner og er komfortable med). 

Definisjonen på 'introvert' handler om hvordan man reagerer på stimuli. Det er forskningsmessig bevist at enkelte tappes mer for energi om de er eksponert for mye lyd, lys og andre mennesker. Mens ekstroverte får mer energi av dette.

Mange er sjenerte eller mangler selvtillit og tror derfor at de er innadvendte, men dette er noe annet. Dersom du gjerne skulle uttrykket deg mer men holder igjen, så er det bare sjenanse / lav selvtillit.

Hvem som er din naturlige match finner du kun ut om du overvinner sjenansen og blir "deg selv".

Anonymous poster hash: dae09...ae7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kommer veldig an på. "Innadvendt" og "selvsikker" kan jo være så mangt.Det viktigste for min del er at han har sosial iq,er snill og har god humor.I såfall vil selvsikkerhet bare være et pluss.Er han derimot ignorant og teit vil selvsikkerhet bare gjøre han enda mer turn-off.

Endret av Sandie
Skrevet

Mannen min er veldig selvsikker og innadvendt, passer meg helt perfekt igrunn :) Det eneste som kan være litt irriterende er at han holder mye for seg selv, mens jeg heller vil snakke om følelser og tanker. 

Det er en risiko som er unødvendig å ta ettersom dere baksnakker så mye den dagen forholdet tar slutt...

Spørsmålet er vel om du er verdt den risikoen? 

Anonymous poster hash: 1286f...14e

• Liker 1
Skrevet

Det er en risiko som er unødvendig å ta ettersom dere baksnakker så mye den dagen forholdet tar slutt...

Spørsmålet er vel om du er verdt den risikoen? 

Baksnakker? Haha! Hva skal jeg baksnakke for? 

• Liker 3
Skrevet

Baksnakker? Haha! Hva skal jeg baksnakke for? 

Det vet du ikke før den dagen det blir slutt ...såpass skjønner du vel selv ? 

• Liker 1
Skrevet

Ok :)

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: 33b41...fa6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...